qp, din røv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

qp

Perl skriver:

Ok hvor meget ligger sådan nogen i i pris?

Pyha... ved det faktisk ikke - priserne er vidst ret forskellige alt efter hvilket hår det er.

Jeg har faktisk en hel pakke i mørkebrun clip in liggende... meningen var jo, at jeg ville have sort men den er altså mørkebrun og jeg kunne derfor ikke bruge dem.

Jeg bestilte det over e-bay og gav 550 inkl fragt - det er ægte hår 65 cm langt og glat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Sorry .... det er ik lige så nemt, at tage billeder af sig selv - men det var det bedste jeg kunne gøre under omstændighederne

HOLD DA OP!!!! det er da skide flot....jeg har kun set det i lyst hår og der synes jeg ikke det ser så naturligt ud, mon det bare bedst egner sig til mørkt?

Men hvor er det flot...nu skal mit vokse...jeg vil også have numsehår...altså den slags som kommer fra hovedet og nedad...

Knus..

Anmeld

25. november 2009

Lillefe

qp skriver:

Pyha... ved det faktisk ikke - priserne er vidst ret forskellige alt efter hvilket hår det er.

Jeg har faktisk en hel pakke i mørkebrun clip in liggende... meningen var jo, at jeg ville have sort men den er altså mørkebrun og jeg kunne derfor ikke bruge dem.

Jeg bestilte det over e-bay og gav 550 inkl fragt - det er ægte hår 65 cm langt og glat

Ok ja det er jo ikke galt.. hmm.. er det et tilbud? For så vil jeg da lige overveje det.. skal dog lige ud og shoppe julegaver i weekenden.. så vil lige se hvor meget der er tilbage efter der

Hvor meget hår er det så i sådan enhvor bred er den?

Anmeld

25. november 2009

qp

Ok ja det er jo ikke galt.. hmm.. er det et tilbud? For så vil jeg da lige overveje det.. skal dog lige ud og shoppe julegaver i weekenden.. så vil lige se hvor meget der er tilbage efter der

Hvor meget hår er det så i sådan enhvor bred er den?

Ja det kan godt blive til et tilbud hehe....

Well det består af 10x clip in extentions baner.

2 af banerne er lange og der sidder der 3x clips på hver

4 af banerne er mellem lange og der sidder der 2 clips på hver

4 totter med en clips på...

Jeg ved så ikke om det matcher din Hårfarve?

Anmeld

25. november 2009

qp

Eva skriver:

HOLD DA OP!!!! det er da skide flot....jeg har kun set det i lyst hår og der synes jeg ikke det ser så naturligt ud, mon det bare bedst egner sig til mørkt?

Men hvor er det flot...nu skal mit vokse...jeg vil også have numsehår...altså den slags som kommer fra hovedet og nedad...

Knus..

Hehe... ja Eva du må heller lade håret gro så

Ejh mht farven så synes jeg faktisk ikke det ser så unaturligt hvis man er blond længere - det gjorde det for et pr år da man startede med metoden... hos nogle så det ud som om de havde en toupé på hovedet (deres eget hår).

Men der er jo kommet den der tot metoden hvor du får påsat en masse hårtotte i forskellige lyse nuancer... her er en video hvor du kan se hvor godt de sidder selv efter 8 uger....  

http://www.youtube.com/watch?v=z8uzDM0eRa0

Anmeld

25. november 2009

Lillefe

Ja det kan godt blive til et tilbud hehe....

Well det består af 10x clip in extentions baner.

2 af banerne er lange og der sidder der 3x clips på hver

4 af banerne er mellem lange og der sidder der 2 clips på hver

4 totter med en clips på...

Jeg ved så ikke om det matcher din Hårfarve?

Jeg har lige farvet det mørkebrunt sjov nok ligesom på billedet... ellers var jeg rød før.. har haft rødt hår i flere år..

Anmeld

25. november 2009

qp

Perl skriver:

Jeg har lige farvet det mørkebrunt sjov nok ligesom på billedet... ellers var jeg rød før.. har haft rødt hår i flere år..

Jamen så tror jeg faktisk godt det kan gå...

Hvis det ikke gør, så sender du bare pakken tilbage for egen regning - hvis du altså er interesseret

Anmeld

25. november 2009

Lillefe

qp skriver:

Jamen så tror jeg faktisk godt det kan gå...

Hvis det ikke gør, så sender du bare pakken tilbage for egen regning - hvis du altså er interesseret

Ok men tænker lige over det.. så vender jeg tilbage hvis det er ok?

Anmeld

25. november 2009

qp

Perl skriver:

Ok men tænker lige over det.. så vender jeg tilbage hvis det er ok?

Det er helt i orden....  Det gør du bare

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

qp skriver:

Det er menneskehår ... og det er lavet i en salon på Christianshavn der hedder A' Just Me (staves?)....

Ja jeg glæder mig meget til, at få klippet det i etager

ok, det er mit også og det skal det helt klart også være efter min mening

Jeg skal ha' ændret i mit hår med farver og skal gå fra 2 flettekanter med 3 baner på hver til 1 flettekant med 4 baner, da jeg nu kun har det i min egen længde...så kan man jo lige så godt spare lidt penge der....men det bliver sgu vildt mærkeligt i starten

Nåh men pøj pøj med det, håber at du kommer til at føle dig lige så lækker som jeg jeg altid gør med mit lange flotte hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.