qp, din røv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Det er fordi jeg er nysgerrig... Jeg syntes det er facinerende... Jeg ville/kunne aldrig selv gøre sådan noget, fordi jeg ikke engang kan have så langt hår, som jeg kan have, uden at få hovedpine af det.

Men jeg syntes det er møg spændende, at folk gør det Og jeg syntes også det er skønt, når der er nogen der forkæler sig selv, i stedet for kun alle andre, som man tit gør når man er mor...

Men jeg har pt ikke laaaaaaaangt hår... For jeg kom jo til at klippe det, da jeg blev gravid med spunken... Der skulle ske noget nyt. Men nu HAR jeg lært det. ALDRIG mere kort hår!!!!!!!! Jeg kan det IKKE!!! Hvergang jeg har prøvet, har jeg bare tænkt: FUCK nej, nu igen, efter en uge, hvor jeg er blevet træt af at være korthåret hehe...

Ohh kender det for godt - aldrig mere kort hår hel hellere.

Har nemlig også fortrudt HVER GANG og denne gang håber jeg, at jeg har lært noget af det

Ja det er spændende... og tror fandme ik jeg har brugt så mange penge på mig selv siden før jeg blev mor... bruger alle mine penge på ungen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Vingummien

qp skriver:

Hvad?

Er håret kun sat fast oppe på toppen af hovedet eller ind imellem håret

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Ohh kender det for godt - aldrig mere kort hår hel hellere.

Har nemlig også fortrudt HVER GANG og denne gang håber jeg, at jeg har lært noget af det

Ja det er spændende... og tror fandme ik jeg har brugt så mange penge på mig selv siden før jeg blev mor... bruger alle mine penge på ungen!!

Her siden jeg fik det her job og rent faktisk tjener penge, der ikke kun lige dækker mit til de faste, så er jeg faktisk også blevet lidt god til det

Jeg går til Zoneterapi næsten hver måned og bliver voxet hver 5. uge Det er mit 'forkæle mor luksus' Og skønt... Og når jeg får mit soveværelse på førstesal, så skal jeg have en rengøringsdame

Anmeld

25. november 2009

qp

suanne85 skriver:

Er håret kun sat fast oppe på toppen af hovedet eller ind imellem håret

Nej da... skrev jo at der sidder 5 baner i hehe

Anmeld

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Her siden jeg fik det her job og rent faktisk tjener penge, der ikke kun lige dækker mit til de faste, så er jeg faktisk også blevet lidt god til det

Jeg går til Zoneterapi næsten hver måned og bliver voxet hver 5. uge Det er mit 'forkæle mor luksus' Og skønt... Og når jeg får mit soveværelse på førstesal, så skal jeg have en rengøringsdame

Ihh det lyder lækkert!!

Ja man er her jo kun NU og det er NU man skal være god mod sig selv... er mor glad og har det godt, smitter det jo af på heeele familien

Anmeld

25. november 2009

Moderator

qp skriver:

Ihh det lyder lækkert!!

Ja man er her jo kun NU og det er NU man skal være god mod sig selv... er mor glad og har det godt, smitter det jo af på heeele familien

Nemlig Men mor er bare tit den dårligste til at forkæle SIG SELV... Mmm. Det er virkelig FOR DÅRLIGT:

Jeg skærer fx også gladeligt frugt ud til Idun. Men hvad med mig selv??? :-S

Anmeld

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Nemlig Men mor er bare tit den dårligste til at forkæle SIG SELV... Mmm. Det er virkelig FOR DÅRLIGT:

Jeg skærer fx også gladeligt frugt ud til Idun. Men hvad med mig selv??? :-S

Ja du har ret, vi mødre er for dårlige til at forkæle os selv.

Jeg kan eks bli lidt øv hvis han ikke gider spise noget af det aftensmad jeg har lavet til HAM... for "hvad jeg selv spiser kan være ligemeget" bare han får det han skal mht vitaminer og næring osv....  - hvis det ik var for ham gad jeg sgu ik stå ved gryderne...

Ejh jeg tror jeg vil lave et nytårsfortsæt der handler om MIG denne gang!!

Anmeld

25. november 2009

Moderator

qp skriver:

Ja du har ret, vi mødre er for dårlige til at forkæle os selv.

Jeg kan eks bli lidt øv hvis han ikke gider spise noget af det aftensmad jeg har lavet til HAM... for "hvad jeg selv spiser kan være ligemeget" bare han får det han skal mht vitaminer og næring osv....  - hvis det ik var for ham gad jeg sgu ik stå ved gryderne...

Ejh jeg tror jeg vil lave et nytårsfortsæt der handler om MIG denne gang!!

God idé

Det kunne være vi skulle lave et kollektivt søster-fortsæt

Anmeld

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

God idé

Det kunne være vi skulle lave et kollektivt søster-fortsæt

Hørt!!

Anmeld

25. november 2009

Lillefe

qp skriver:

Sorry .... det er ik lige så nemt, at tage billeder af sig selv - men det var det bedste jeg kunne gøre under omstændighederne

Ser fedt ud har overvejet tit for har mega tyndt hår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.