qp, din røv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.462 visninger
61 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Honningblomst

er der kommet hår ned til den eller? for jeg vil altså meget gerne se billeder så,(altså af håret..

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

er der kommet hår ned til den eller? for jeg vil altså meget gerne se billeder så,(altså af håret..

Knus Eva

indrøm det, Eva.... du er pjattet efter at se hendes røv

Anmeld

24. november 2009

mariamiss6

hahahha jeg har selv lagt en lignende besked i hendes post igår hehehehhe...

simpelthen for frækt ikke at vise den popo, øøøh jeg mener håret, frem altså... tsk tsk

Anmeld

25. november 2009

Moderator

HVad er nu det med håret?...

ARGH hvor er det gået min næse meget forbi... også pokkers det arbejde, tager så meget af min tid hehe

Anmeld

25. november 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

HVad er nu det med håret?...

ARGH hvor er det gået min næse meget forbi... også pokkers det arbejde, tager så meget af min tid hehe

hehe qp's status siger at hun nu har hår til røven...

jeg ha rundersøgt sagen, og har fundet frem til at qp blev træt af kort hår og derfor har fået extensions sat på....

mon ikke hun giver mere info selv på et tidspunkt...

Anmeld

25. november 2009

qp

Hahahaha blev helt "whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat" da jeg så denne tråd - tænkte jeg havde gjort et el andet forkert hvilket jo ikke ligner mig....

Men ja jeg har fået extentions i da jeg virkelig savnede mit hår...  Jeg klippede det af for 2 mdr siden da jeg virkelig var blevet såååh træt af, at rende rundt med hestehale 24/7 - min søn synes jo det er såååh sjovt, at hive i mors hår.....  

Så det røg af - jeg cuttede det lige over i ca nakkelængde. I starten var det deeeejligt, nemt osv... men efter noget tid (ca 2 mdr) begyndte jeg, at føle mig "forkert" - intet virkede for mig for jeg manglede jo HÅR!!!

Så jeg fik påsyet extentions i, - alt er lige langt og helt ned til røven... meeeen det er lidt for "sukkersød hestepige" over det og jeg skal derfor have det klippet i etager for, at få mere spil/udfordring/ erotik i det... hehe.... 

Anmeld

25. november 2009

qp

Sorry .... det er ik lige så nemt, at tage billeder af sig selv - men det var det bedste jeg kunne gøre under omstændighederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2009

mariamiss6

uhu glæder mig til at se det færdig-klippet

Anmeld

25. november 2009

Moderator

qp skriver:

Hahahaha blev helt "whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat" da jeg så denne tråd - tænkte jeg havde gjort et el andet forkert hvilket jo ikke ligner mig....

Men ja jeg har fået extentions i da jeg virkelig savnede mit hår...  Jeg klippede det af for 2 mdr siden da jeg virkelig var blevet såååh træt af, at rende rundt med hestehale 24/7 - min søn synes jo det er såååh sjovt, at hive i mors hår.....  

Så det røg af - jeg cuttede det lige over i ca nakkelængde. I starten var det deeeejligt, nemt osv... men efter noget tid (ca 2 mdr) begyndte jeg, at føle mig "forkert" - intet virkede for mig for jeg manglede jo HÅR!!!

Så jeg fik påsyet extentions i, - alt er lige langt og helt ned til røven... meeeen det er lidt for "sukkersød hestepige" over det og jeg skal derfor have det klippet i etager for, at få mere spil/udfordring/ erotik i det... hehe.... 

Får man ikke hovedpine? Af at få syet extentions på? ... :-S

Eller også er det bare mig, der er ømskindet omkring mit hovedet

Det er godtnok vildt at du kan få så langt hår tillykke.

HVor længe holder det?

Anmeld

25. november 2009

Winnie

qp skriver:

Sorry .... det er ik lige så nemt, at tage billeder af sig selv - men det var det bedste jeg kunne gøre under omstændighederne

Tillykke med dit nye hår  Det er rigtig flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.