qp, din røv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Så det er ikke så dyrt anden gang?

Men jeg har fået kontakt til en som laver det til 500 - ved bare ik hvor god hun er. Men hun kører rundt i storkøbenhavn ganske gratis og laver det i ens eget hjem .... 500 kr inkl alt hvis du selv har hår.

Men igen... skal lige tjekke hvad det koster ekstra for hende, at tage dem ud... for det kan være det er billigere end 900.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

NÅÅÅ!!! Det er jo ikke så galt Jeg troede at det kostede mange tusind kroner

Fedt...

Ejh man bruger jo det samme hår Ja det er jo ikke dyrt hvis man tænker over hvilket arbejde ligger i det for hende - kan godt forstå prisen.... men synes det er meget hvis jeg skal bruge 900 på min hår hver 2 mdr .... hehe

Anmeld

25. november 2009

N&J

qp skriver:

Tak Ahh vidste ik at du også havde cuttet håret af... er du ik glad for det?

Mit camera har ik selvudløser, desværre ... og mobilen? no way... det er mega dårlig kvalitet

Det er længe siden, tænkte at hvis jeg skulle prøve at have kort, så skulle det være nu, men mit hår er heldigvis allerede vokset en del, så nu er det bare halvlangt..  men nej, kønt var det sku ikke, mit hår har jo sit eget liv... så nu glæder jeg mig bare til det er rigtig langt igen.. 

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Ejh man bruger jo det samme hår Ja det er jo ikke dyrt hvis man tænker over hvilket arbejde ligger i det for hende - kan godt forstå prisen.... men synes det er meget hvis jeg skal bruge 900 på min hår hver 2 mdr .... hehe

Ja, det e rlidt meget hver anden måned... Men det er vel heller ikke for evigt

Anmeld

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Ja, det e rlidt meget hver anden måned... Men det er vel heller ikke for evigt

Naaah det gør det nok ikke - tror man blir træt af det på et tidspunkt.

Men Zafir .... hvorfor alle de spørgsmål - du HAR jo laaaaaaaaangt hår?

Anmeld

25. november 2009

qp

NikitasMoar skriver:

Det er længe siden, tænkte at hvis jeg skulle prøve at have kort, så skulle det være nu, men mit hår er heldigvis allerede vokset en del, så nu er det bare halvlangt..  men nej, kønt var det sku ikke, mit hår har jo sit eget liv... så nu glæder jeg mig bare til det er rigtig langt igen.. 

Hehe.... sjovt du siger det, for jeg kunne da forestille mig at skulderlangt ville være rigtig godt til dit ansigt

Anmeld

25. november 2009

N&J

qp skriver:

Hehe.... sjovt du siger det, for jeg kunne da forestille mig at skulderlangt ville være rigtig godt til dit ansigt

Det troede jeg også i et svagt øjeblik, men de krøller, det går bare slet ikke. og slet ikke hvis det lufttørrer uden jeg har sat det op.. arrhh.. men det vokser jo ud igen.. sjovt nok så tænkte jeg at kort hår til dig ville se supersmart ud, men så tænkte jeg at du har enormt tykt hår.. 

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Naaah det gør det nok ikke - tror man blir træt af det på et tidspunkt.

Men Zafir .... hvorfor alle de spørgsmål - du HAR jo laaaaaaaaangt hår?

Det er fordi jeg er nysgerrig... Jeg syntes det er facinerende... Jeg ville/kunne aldrig selv gøre sådan noget, fordi jeg ikke engang kan have så langt hår, som jeg kan have, uden at få hovedpine af det.

Men jeg syntes det er møg spændende, at folk gør det Og jeg syntes også det er skønt, når der er nogen der forkæler sig selv, i stedet for kun alle andre, som man tit gør når man er mor...

Men jeg har pt ikke laaaaaaaangt hår... For jeg kom jo til at klippe det, da jeg blev gravid med spunken... Der skulle ske noget nyt. Men nu HAR jeg lært det. ALDRIG mere kort hår!!!!!!!! Jeg kan det IKKE!!! Hvergang jeg har prøvet, har jeg bare tænkt: FUCK nej, nu igen, efter en uge, hvor jeg er blevet træt af at være korthåret hehe...

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

qp skriver:

Jeg fik syet 5 baner på (har meget tykt hår) - ud af de 5 baner havde jeg hår til de 2 baner med selv. Dvs jeg betalte 1800 for 3 baner

Det holder i 3 mdr siger de... men mit hår vokser jo hurtigt, så jeg skal nok derind igen og have rykket det op om 8-10 uger.

Mit hår er jo farvet sort, så det ses ikke så tydeligt at det er kunstigt - det synes jeg ikke

Oki, sidder det bare i toppen eller hvordan

Anmeld

25. november 2009

qp

suanne85 skriver:

Oki, sidder det bare i toppen eller hvordan

Hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.