Anonym skriver:
Jeg skriver intet om at der allerede er formueskat i Danmark ? 
Hvordan får du penge ud af dit firma uden at betale skat hvis jeg må have lov at spørge ? 
Når du skriver “Først skal han betale næsten halvdelen af indtjeningen i skat, hvis han skal hive pengene ud, skal han dælme betale skat igen, dvs vi nu er nede på næsten en fjerdedel hvis han så havde en kæmpe virksomhed skulle han så også betale skat af sine værdier, (formueskat), hvad er fair i det ?” - mener du så i virkeligheden:
“Først skal han betale næsten halvdelen af indtjeningen i skat, hvis han skal hive pengene ud, skal han dælme betale skat igen, dvs vi nu er nede på næsten en fjerdedel. Hvis han så havde en kæmpe virksomhed, og hvis forslaget om at indføre formueskat blev en realitet, skulle han så også betale skat af sine værdier, (formueskat)” … - ?
Hvis det er det, du mener, har du glemt at forklare, at du pludselig beskriver noget, som ikke sker i dag, men som vil kunne ske, hvis formueskatten indføres. Du kan ikke bebrejde andre, at de ikke kan læse dine tanker og regne ud, hvad du (muligvis) mener.
Første del af det citerede (det med næsten en fjerdedel) passer heller ikke, men det er vist skåret ud i pap af flere.
Jeg kommer aldrig til at forstå, at man går så skråsikkert og smart i en fart-agtigt ind i en debat, når man faktisk ikke har styr på fakta. Du er jo slet ikke interesseret i at blive klogere eller at erkende, når du har fået galt fat i noget.
Tror du, det gavner respekten for dine politiske holdninger at debattere på den måde? Eller forståelsen for selvstændiges betingelser? Det virker stik modsat på mig, når fakta fordrejes og overdrivelser og misforståelser tager over.