Krøltop skriver:
Det er faktisk ikke så forskellig en situation.
Min søn er super god til at svømme og har svømmer bryst og crawl siden han var 5-6 år og dykker med svømmebriller/maske.
De har nu svømning i 2. Klasse og bliver inddelt i hold. Han er sammen med 3 andre og øver spring fra vipper og svømmer baner i 50 m bassinet. De andre hold er inddelt efter svømmeevner og de dårligste kan ikke svømme og har mavebælter og er i den lave ende. Tror mig - min søn har det sjovest. Det er ikke rart at være dem der er dårligt til noget og det registreres af de andre i klassen.
Min søn er ret flov over ikke at kunne binde snørebånd..? Det går ham ret meget på at det er hans ven der binder fodboldstøvlerne for ham
Alt med motorik er også lettere at lære i en ung alder… uanset om det er ski, skøjter, svømning eller cykling.
Prøv nu og læs hvad jeg skriver. JEG var den dårligste til at svømme. Jeg lærte der først som 12-13 årig. Og jeg var med til alt i svømning på trods af det. Med mit korkbælte og svømmevinger. Det holdte mig ikke tilbage.
Vi har været i badeland hvert år siden han var lille og han har det sjovt alligevel. Han hopper i hvor han ikke han bunde og han prøver rutsjebaner osv.
jeg siger ikke at han ikke skal lærer at svømme for selvfølgelig skal han det men det er ikke er issue for ham ikke at kunne. Ikke engang selvom hans bonus søster som er 2 år yngre end ham svømmer som en fisk, så er det ikke noget der rører ham.
Vær sød og lad være at projekterer andres følelser over på min søn.
Anmeld
Citér