Meheju skriver:
Okay så er jeg streng men når mørket falder tidligt på denne tid af året, syntes jeg egentlig ikke om han skal cykle rundt i byen for de er jo ikke hos en. Her cykler de rundt i byen.
om sommeren må han rigtig gerne være ude til senere
Jeg tror jeg ville være utrolig nysgerrig på, hvad det egentlig er de laver - cykle rundt, hvorfor med hvilket formål. Kunne de være sammen på andre måder - kunne de eventuelt komme hjem til ham og hygge.
Som jeg har skrevet tidligere, så cykler min dreng hjem fra fodbold 3 gange om ugen og det er efter 18 og det er mørkt. Cyklen er set efter, han ved han skal trække hvis enten for- eller baglygte løber tør for batteri og overvejer stærkt en refleksvest. Ville jeg lade ham køre rundt på og få på cykel bare fordi- formodentlig ikke eller rettere jeg ville høre, hvad pointen var, og jeg ville foreslå andre muligheder så han stadig kunne have sine venner og hygge, men på en anden måde.
Du spørger til lektier - han har ikke nogen - han skal læse og det er det for nu og har han nogle jamen så finder vi ud af det.
Anmeld
Citér