Altså jeg har ADHD og jeg har da aldrig hørt at det er på grund af manglende voksen kontakt. Jeg har derimod fået afvide at jeg har arvet det fra min far som også har det.
Og jeg har fået afvide at min søn muligvis også kan have det.
Det er ikke for at være en kælling eller noget, men jeg kan da egentlig godt blive lidt ked af det som bliver skrevet. Jeg synes lidt det er det samme som at sige at Dem med ADHD eller med børn der har ADHD er forsømt eller forsømmer. Det kan godt være det bare er mig, men det rammer hårdt.
Der står jo også i et af mine andre indlæg, at det kan være arveligt. Det er egentlig ikke andet end en undring over det min lærer sagde.... jeg selv har ikke vildt meget forstand på det.
Jeg syntes det kunne være interessant hvis andre kendte til nyere forskningsresultater.
Endvidere må jeg tilføje, at man alle steder på nettet kan læse, at ADHD også kan være en neuropsykisk lidelse som er opstået i de første leveår. Og det stemmer jo egentlig godt med det min lærer sagde....
Hvis du forestiller dig, at mennesket fødes som en computer fyldt med hardware - så er det moderens opgave, at lægge et styresysteme som jo danner grundlag for, at alt muligt andet software kan hentes andre steder fra.
Min lærer mener så, at der er en fejl i styresystemet som skyldes moderen....
hehe....
Og jo jeg kan sagtens forstå dig ..
.. jeg kommer nu heller ik med nogle påstande om noget 
Anmeld