Testtråd- februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2022

Ønskernummer2

UnknownMom skriver:

Jeg kan sagtens se den, men det mærke har desværre givet mig to falske positive tests siden i sommers, altså hvor alle andre test var negative og der kom sådan en ret tydelig streg frem på de der

for den udvikler sig

Okay. Jeg brugte dem da jeg ventede min datter og kunne da også teste positiv 3+4 og frem. Men har aldrig testet så tidligt her. Føler mig heller ikke sikker på den før stregen er mere tydelig. Men den kom indenfor tid. Plus har jeg enormt ømme bryster og skal tisse hele tiden. Kunne se i min dagbog fra da jeg ventede nr. 1 at det var præcis det samme. Så nu må vi se����☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2022

UnknownMom

Ønskernummer2 skriver:

Okay. Jeg brugte dem da jeg ventede min datter og kunne da også teste positiv 3+4 og frem. Men har aldrig testet så tidligt her. Føler mig heller ikke sikker på den før stregen er mere tydelig. Men den kom indenfor tid. Plus har jeg enormt ømme bryster og skal tisse hele tiden. Kunne se i min dagbog fra da jeg ventede nr. 1 at det var præcis det samme. Så nu må vi se����☺️

Jeg krydser for at den udvikler sig og bliver hængende  

Hvorfor skal det være så svært og vente med at teste

jeg testede i nat - og ville være 3+0/1 ish og har allerede opgivet

Anmeld Citér

15. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

4+0, og tog disse flotte test i morges

Hvordan går det med jer? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. februar 2022

Montero

__anonym skriver:

4+0, og tog disse flotte test i morges

Hvordan går det med jer? 

Hvor er de flotte

Jeg har pletblødt i 3 dage og i dag er det stoppet, så jeg venter på at min mens kommer i morgen

Anmeld Citér

16. februar 2022

__anonym

Montero skriver:

Hvor er de flotte

Jeg har pletblødt i 3 dage og i dag er det stoppet, så jeg venter på at min mens kommer i morgen

Mange tak!

Øv øv. Håber snart der er en positiv test til dig også!

Anmeld Citér

16. februar 2022

SassAs

jeg har ikke skrevet meget i denne måned, da det påvirkede mig for meget, at jeg var så opmærksom på alt og bare gerne ville være gravid. 

Jeg ville så lige tage en ægløsningstest her til eftermiddag, da jeg kun har kunne fange ultra tynde nærmest utydelige streger op til formodet ægløsning og derefter helt negative. Jeg har haft corona omkring formodet ægløsning for 1,5-2 uger siden.

Teststregen blev super tydelig med det samme på min ægløsningstest, og tænkte jeg hellere måtte prøve en graviditetstest. Graviditeten er planlagt , men jeg er fuldstændig målløs og chokeret. Alle test er meget positive!
Min forrige menstruation varede kun kort tid, men tænker at jeg ikke er så langt henne endnu.

Anmeld Citér

16. februar 2022

__anonym

SassAs skriver:

jeg har ikke skrevet meget i denne måned, da det påvirkede mig for meget, at jeg var så opmærksom på alt og bare gerne ville være gravid. 

Jeg ville så lige tage en ægløsningstest her til eftermiddag, da jeg kun har kunne fange ultra tynde nærmest utydelige streger op til formodet ægløsning og derefter helt negative. Jeg har haft corona omkring formodet ægløsning for 1,5-2 uger siden.

Teststregen blev super tydelig med det samme på min ægløsningstest, og tænkte jeg hellere måtte prøve en graviditetstest. Graviditeten er planlagt , men jeg er fuldstændig målløs og chokeret. Alle test er meget positive!
Min forrige menstruation varede kun kort tid, men tænker at jeg ikke er så langt henne endnu.

Hvor dejligt! Stort tillykke

Anmeld Citér

16. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Jeg fangede desværre HCG fra min otriville sprøjte på tidligere opslag med frygt for tvillinger.. mine tests er nu blanke  det var mit sidste forsøg.. im heartbroken

i morgen er det 14 dage siden inseminering.. dog har jeg på papiret endelig testdag lørdag og der har jeg også forventet menstruation ..

og nej.. bløder ikke fordi jeg får progesteron som holder på slimhinden indtil jeg stopper

Anmeld Citér

16. februar 2022

__anonym

Jeg fangede desværre HCG fra min otriville sprøjte på tidligere opslag med frygt for tvillinger.. mine tests er nu blanke  det var mit sidste forsøg.. im heartbroken

i morgen er det 14 dage siden inseminering.. dog har jeg på papiret endelig testdag lørdag og der har jeg også forventet menstruation ..

og nej.. bløder ikke fordi jeg får progesteron som holder på slimhinden indtil jeg stopper

Øv øv, det er jeg ked af at læse  stort kram til dig!

Er dette den nyeste test du har taget? 

Anmeld Citér

16. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
__anonym skriver:

Øv øv, det er jeg ked af at læse  stort kram til dig!

Er dette den nyeste test du har taget? 

Ja det er den jeg tog i morges

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.