Sparket i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Dictes mor

Åh nej dog, nu har jeg læst hele tråden og er da næsten helt i panik nu, hvor er det dog forfærdeligt, sikke en dum dum mand! Bare der ikke er sket noget, det er slet ikke til at bære det her. Jeg krydser alt, hvad jeg kan for at alt er okay med dem begge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

FrkC

Øv øv øv...

Sikke en træls oplevelse..

Håber alt er i fineste orden

Kæmpe  herfra..

Anmeld

29. oktober 2009

LouiseNielsen

Hejsa alle i dejlige piger!

Tusind tak for alle jeres dejlige indlæg, de varmer rigtig meget....

I må meget undskylde jeg ikke har skrevet herinde før nu, og efter at have læst hvor nervøse i alle har været får jeg helt dårlig samvittgihed. Men har simpelthen ikke haft overskud til at få skrevet. Og i morges da jeg så fik skrevet en hel roman herinde gik computeren ud, også væltede min verden da helt....

Har været utrolig følelsesladet oplevelse....

Kom op og blev scannet men måtte til at starte med ikke selv se med på skærmen, for var der nu ikke hjerte lyd måtte jeg ikke selv kigge med. Men så vendte lægen skærmen og sagde: Se Louise, din lille trold har det godt.... PHUUUUUU!!!! Men jeg har meget meget ondt, og skal derfor den næste uge slappe rigtig meget af fordi de er nervøse for moderkage løsning. Heldigvis vejer babyen ikke så meget endnu, da jeg jo "kun" er 16+5 uger henne, og det er til vores fordel, da der så er mindre tryk på moderkagen...

Jeg har stadig meget ondt, og bliver det ved weekenden over skulle jeg kontakte dem igen på Herning sygehus....

Men som det ser ud lige nu er alt oki, bortset fra jeg har utrolig ondt....

Endnu engang tusind tak for alle jeres dejlige beskeder!

Kram fra Louise

Anmeld

29. oktober 2009

oo

puha! hvor er det godt - men skidt at du skal have ondt

for at alt snart er helt normalt igen

Anmeld

29. oktober 2009

forår

godt at hører at den lille tut har det fint derinde...så er  der ikke andet for at slappe af og tage den med ro

Anmeld

29. oktober 2009

Dictes mor

Åh puha da! Det var godt at høre, at babyen havde det godt. Det er jeg virkelig glad for at høre! SIkke en grim oplevelse.
Jeg kan nu ikke lide at du har ondt i maven, jeg håber, at det går hurtigt over, for det er da lidt bekymrende, men hvor er det godt at høre, at du bliver holdt øje med.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det hele fortager sig og ikke viser sig at være moderkage-løsning,

Stort knus fra camilla

Anmeld

29. oktober 2009

RumlesMor

Gid man dog vidste hvem den ubetænksomme mand var, så man kunne forklare ham hvor alvorlig hans handling er...!

Er glad for at scanningen viste sig positiv.

Men du må stadig være chokket, så ud over at få slappet af fysisk, skal du nok også lige komme dig over forskrækkelsen.

Knus herfra

Anmeld

29. oktober 2009

RikkeR

Puha, sikke en oplevelse - håber det bedste for dig.

Og få nu slappet rigtig, rigtig godt af.

Anmeld

29. oktober 2009

LouiseNielsen

RumlesMor skriver:

Gid man dog vidste hvem den ubetænksomme mand var, så man kunne forklare ham hvor alvorlig hans handling er...!

Er glad for at scanningen viste sig positiv.

Men du må stadig være chokket, så ud over at få slappet af fysisk, skal du nok også lige komme dig over forskrækkelsen.

Knus herfra

Min kæreste sagde også at hvis det havde vist sig at der var noget galt, ville han for ham der sparkede mig nok ikke håbe de mødes igen! Min kæreste var TOSSET!

Jeg er stadig meget bange, for jeg tænker jo at hvis moderkagen løsner sig, så er der ikke noget at gøre for babyen....  Jeg forsøger ikke at tænke de tanker, men er svært at lade være! Også fordi det skal gøre så ondt.... De sagde til mig på sygehuset igen at havde jeg været 9 uger længere henne havde de taget den lille ved kejsersnit for ikke at risikere noget!

Kram

Anmeld

29. oktober 2009

frk andreasen

åhh hvor det godt at bebse har det godt. jeg har været inde og læse tråden mange gange for at se om du havde skrevet. ved godt jeg ikke kender dig, men har tænkt på dig hele dagen..jeg er så glad for at i er ok.

kramer tanja 19+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.