Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg kan huske jeg tjekkede hendes sidste online besøg igår aftes, fordi jeg også blev helt dårlig ved tanken om hvad der kunne ske, og hun havde været online vist nok ved ti-tiden. idag har hun været online ved 9 tiden, men har altså ikke opdateret. hvilket bare gir mig en rigtig dårlig mavefornemmelse så Louise, du skal bare vide, at vi er mange der krydser for din bebs er okay!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puh hvor er det frygteligt hvad sker der lige for sådan nogle mennesker
Jeg håber alt er ok?
ej bliver helt ked af det indeni. håber du har det okay louise og at baby også har det okay. for dig og bebs. mange
Tjuhl skriver: jeg kan huske jeg tjekkede hendes sidste online besøg igår aftes, fordi jeg også blev helt dårlig ved tanken om hvad der kunne ske, og hun havde været online vist nok ved ti-tiden. idag har hun været online ved 9 tiden, men har altså ikke opdateret. hvilket bare gir mig en rigtig dårlig mavefornemmelse så Louise, du skal bare vide, at vi er mange der krydser for din bebs er okay!!
håber altså på at det måske kan forklares med at nogle når de bløder småbløder et par dage, og at hun så bare slapper af og vil vente til det er helt holdt op, kan huske at jeg slet ikke kunne snakke med nogen før det var helt holdt op, så jeg var helt sikker..
krydser stadig for at hun er holdt op med at bløde og at baby har det godt..
hvor er det skrækkeligt!! har sgu lyust at finde de skiderikker!! og give dem et ordentlig lag tæsk!! krydser alt for at alt er okay!!
Sidder og bliver så ked af det............................for hvad er det for en verden vi lever i?? Hvor grandvoksne mænd tillader sig at opfører sig så uansvarligt.....................puhhhh, de skulle skamme sig.
Håber at alt er vel, og at du vil skrive snarest, og fortælle hvordan det går.
Mange kram fra Mette
Jeg har det ligesådan, har bare gået og tænkt over hvor meget jeg har lyst til at de fyre skal vide hvad de har gjort!!! Er vred, selvom jeg hverken kender dig Louise eller dem!
Haaber snart hun opdatere..
krydser for alt er som det skal vaere
Håber også bare så meget at dig og den lille er ok
Rigtig grim historie,
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128