Sparket i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

tilslutter mig de andre!

Håber alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Puha, sikke noget

Held og lykke på sygehuset... og husk at give os en melding om hvordan det er gået.

Anmeld

28. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

nej nej nej hvor frygteligt, håber alt er i den skønneste orden....

stor til dig..

Anmeld

28. oktober 2009

Lillefe

Fatter simpelthen ikke man kan være så hjernedød at sparke eller slå nogen som helst gravide kvinder! det er jo simpelthen for sygt.. syge syge stodder.....

Anmeld

28. oktober 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Blev sparket i maven af en mand i svømmehallen idag... Ham og noget gutter legede lidt vild, også stod jeg lige på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Bedte dem slappe lidt af, da de igen igen legede vild og ramte min søn, men fik afvide at vi bare ku gå i børnepoolen for det var der vi hørte til....

Fik med det samme smerter, og fik lidt brunligt udflåd. Nu har jeg så lige været ved vagtvægen, som har sendt mig vider til Herning sygehus for at blive scannet fordi jeg også blødte lidt da han havde en finger oppe og mærke....

Er der noget galt så vil jeg ikke håbe for den mand der sparkede mig at jeg nogensinde møder ham igen!!!!

Sidder hjemme nu og venter på at falck kommer og henter mig og køre mig derop....

Kram fra en meget nervøs Louise

Det var dog forfærdeligt  Håber du er okay!!

Det var dog nogle afstumpede fyre..føj

Anmeld

28. oktober 2009

Maise

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Blev sparket i maven af en mand i svømmehallen idag... Ham og noget gutter legede lidt vild, også stod jeg lige på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Bedte dem slappe lidt af, da de igen igen legede vild og ramte min søn, men fik afvide at vi bare ku gå i børnepoolen for det var der vi hørte til....

Fik med det samme smerter, og fik lidt brunligt udflåd. Nu har jeg så lige været ved vagtvægen, som har sendt mig vider til Herning sygehus for at blive scannet fordi jeg også blødte lidt da han havde en finger oppe og mærke....

Er der noget galt så vil jeg ikke håbe for den mand der sparkede mig at jeg nogensinde møder ham igen!!!!

Sidder hjemme nu og venter på at falck kommer og henter mig og køre mig derop....

Kram fra en meget nervøs Louise

åhh hvor frygteligt. Hvor langt er du henne ?

Anmeld

28. oktober 2009

oo

uh jeg blir helt dårlig over at Louise ikke har svaret herinde endnu jeg håber alt er okay!!

Anmeld

28. oktober 2009

Betina88

Ej et svin !  Jeg håber virkelig ikk' der er sket noget med din søn ..

Anmeld

28. oktober 2009

qp

Øv øv... håber virkelig du er ok! .....

Anmeld

29. oktober 2009

Ansemusen

Åh altså, hvor er det skrækkeligt Louise! Sikke nogle store idioter! Og tænk at der ikke skal 'mere' til før man får ondt og begynder at bløde. Eller jeg ved selvfølgelig ikke hvor hårdt de sparkede. Uanset hvad burde de passe på og kunne finde ud af at sige undskyld!!!

Jeg håber virkelig af hele mit hjerte at alt er okay med baby derinde! Andet vil ikke være til at bære!

SKriv så snart du ved noget når du kan overskue det selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.