Sparket i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

N&J

Så glad for at høre at alt er okey.. og hvor er det dejligt at du fik lov at se den lille trold.. men hold da op hvor har man lyst til at give ham manden et ordentlig par på hovedet.. idiot.. håber snart smerterne gå over og du får det helt fantastisk igen.. snart!!!

Kram fra Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

RumlesMor

LouiseLarsen skriver:

Min kæreste sagde også at hvis det havde vist sig at der var noget galt, ville han for ham der sparkede mig nok ikke håbe de mødes igen! Min kæreste var TOSSET!

Jeg er stadig meget bange, for jeg tænker jo at hvis moderkagen løsner sig, så er der ikke noget at gøre for babyen....  Jeg forsøger ikke at tænke de tanker, men er svært at lade være! Også fordi det skal gøre så ondt.... De sagde til mig på sygehuset igen at havde jeg været 9 uger længere henne havde de taget den lille ved kejsersnit for ikke at risikere noget!

Kram

Ja, din kæreste må jo også være helt ødelagt af bekrymring. Føler sig nok hjælpløs...jeg føler med jer begge.

Jeg krydser fingre for at alt går vel - du skal bare forholde dig i ro så vidt det er muligt, det er hygge på sofaen og måske underholde sønnen med nogen gode historier, og så lad kæresten løbe lidt ekstra - så føler han også at han hjælper dig.

Kan godt forstå du bekrymrer dig - men tænk positivt og tag kontakt til hospitalet hvis du føler dig al for utryg.

Husk på at den lille havde det godt til scanning, og de billeder skal du holde fast i!

Anmeld

29. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Puha hvor er jeg lettet.

Måtte lige tørre øjnene inden jeg kunne skrive.

Jeg er bare SÅ glad for at den lille stadigvæk har det godt. Når du så har ligget og hvilet dig en uges tid og moderkagen stadig er som den skal være vil det så sige, at faren er drevet over og du kan fortsætte med en normal graviditet?

Anmeld

29. oktober 2009

Winnie

Hvor er det dejligt at læse at bebsen har det okay, har tænkt så meget på dig i dag og vil  fingre for at alt er som det skal være. Ro og positive tanker

Anmeld

29. oktober 2009

Mullemus86

Ih, hvor dejligt at høre, at bebsen har det godt..! Nu håber vi bare, at moderkagen bliver hvor den skal, så du kan komme på benene igen.. Rigtig god bedring..

Anmeld

29. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

dejligt at høre at bebs havde det godt!! men hvor er jeg ked af at høre at du har så ondt, og at der er risiko for at moderkagen løsner sig! synes stadig de fortjener en ordentlig røvfuld de tumper!!

Anmeld

29. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

godt at hører der ikke er sket noget med den bette;-)pas på dig selv og god weekend;-)

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

puha, der åndede jeg lige lettet op

Det er forfærdeligt at du skal have ondt, og gå og være bange for moderkageløsning, men jeg er helt sikker på alt er som det skal være og at I alle bare skal komme Jer over forskrækkelsen!

Stort kram til Jer alle og de bedste tanker herfra

Anmeld

29. oktober 2009

lulle1985

puh sidder her og læser hele tråden og får det helt dårligt ved tanken om alt det der kunne være sket... er super glad for at høre at bebsen har det godt, sikke en idiot.... 

fingre for at alt går som det skal og smerterne snart går over...

Anmeld

29. oktober 2009

Misjelle

LouiseLarsen skriver:

Hejsa alle i dejlige piger!

Tusind tak for alle jeres dejlige indlæg, de varmer rigtig meget....

I må meget undskylde jeg ikke har skrevet herinde før nu, og efter at have læst hvor nervøse i alle har været får jeg helt dårlig samvittgihed. Men har simpelthen ikke haft overskud til at få skrevet. Og i morges da jeg så fik skrevet en hel roman herinde gik computeren ud, også væltede min verden da helt....

Har været utrolig følelsesladet oplevelse....

Kom op og blev scannet men måtte til at starte med ikke selv se med på skærmen, for var der nu ikke hjerte lyd måtte jeg ikke selv kigge med. Men så vendte lægen skærmen og sagde: Se Louise, din lille trold har det godt.... PHUUUUUU!!!! Men jeg har meget meget ondt, og skal derfor den næste uge slappe rigtig meget af fordi de er nervøse for moderkage løsning. Heldigvis vejer babyen ikke så meget endnu, da jeg jo "kun" er 16+5 uger henne, og det er til vores fordel, da der så er mindre tryk på moderkagen...

Jeg har stadig meget ondt, og bliver det ved weekenden over skulle jeg kontakte dem igen på Herning sygehus....

Men som det ser ud lige nu er alt oki, bortset fra jeg har utrolig ondt....

Endnu engang tusind tak for alle jeres dejlige beskeder!

Kram fra Louise

Åh ha godt at den havde det godt den lille, har slet ikke kunne holde op med at tænke på dig. Nu må du bare ligge helt stille så mavsen kan få helt ro og så vi alt vi har for at den moderkage bliver hvor den skal.

Kæmpe fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.