Sparket i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

M.O.A.R.

Hej søde!

Håber virkelig alt er som det skal være, krydser fingre for dig. nu har vi jo termin med 3 ugers mellemrum så kan da ikke lade  være med at være bekymret når man læser hvad der desværre er sket.

Skriv en post når du kommer hjem i de trygge rammer igen

Håber det bedste for dig!

Malene 15+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mor.sander

Er der nogen der ved noget ? Bliver da mere og mere nervøs, nå hun ikke har skrevet !

Anmeld

29. oktober 2009

frk andreasen

åh nej. det var forfærdeligt. jeg kryder fingere for dig håber alt er ok.

sikke en frækhed fra de gutters side af.

kram tanja.

Anmeld

29. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan ikke lide, at vi ikke har hørt noget.

Jeg vågnede 6 gange i nat efter at have haft mareridt om denne her tråd. (Nogen af dem endte dog godt, og babyen havde det fint)

Anmeld

29. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Blev sparket i maven af en mand i svømmehallen idag... Ham og noget gutter legede lidt vild, også stod jeg lige på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Bedte dem slappe lidt af, da de igen igen legede vild og ramte min søn, men fik afvide at vi bare ku gå i børnepoolen for det var der vi hørte til....

Fik med det samme smerter, og fik lidt brunligt udflåd. Nu har jeg så lige været ved vagtvægen, som har sendt mig vider til Herning sygehus for at blive scannet fordi jeg også blødte lidt da han havde en finger oppe og mærke....

Er der noget galt så vil jeg ikke håbe for den mand der sparkede mig at jeg nogensinde møder ham igen!!!!

Sidder hjemme nu og venter på at falck kommer og henter mig og køre mig derop....

Kram fra en meget nervøs Louise

puha håber virkelig ikke der er sket noget med den lille, jeg krydser fingre for at alt er som det skal være;-)tanker og kram fra marie

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

noget nyt, Louise?

Håber virkelig alt er som det skal være

kram

Anmeld

29. oktober 2009

frk andreasen

nogen der har hørt noget?? har tænkt meget på hende.. bare alt er ok.

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sidder også og tænker på, om der ikke snart er nogen der har hørt om hende?

KRYDSER alt hvad vi kan!!

Anmeld

29. oktober 2009

baby2010

Ej hvor er det forfærdeligt! Vi må håbe, at alt viste sig at være ok - måske er hun blevet indlagt til observation, bare for at være sikker... Håber snart hun giver lyd fra sig, man bliver jo helt bekymret!

Anmeld

29. oktober 2009

Low

Jeg bliver helt ulykkelig

Jeg håber det hele er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.