Sparket i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Trolde_mor

frk andreasen skriver:

åhh hvor det godt at bebse har det godt. jeg har været inde og læse tråden mange gange for at se om du havde skrevet. ved godt jeg ikke kender dig, men har tænkt på dig hele dagen..jeg er så glad for at i er ok.

kramer tanja 19+4

Samme her..

Har også bare været mange gange inde at kigge, siden jeg læste dit indlæg igår.

Min kæreste blev også bare vred og sagde at var der ske barnet noget, skulle I sq melde dem for uagt mandedrab... (sagde han man godt kunne ? )

Men hvor er jeg bare glad for der ikke er sket noget. Og håber at den lille kommer ud som den skal..

Krydser fingre, for resten af din graviditet... for den lille, for dig, for hele jeres situation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

PrinsessensMor

Jeg har læst tråden igennem nu, og sikken en følelsestur jeg lige havde! og bare tanken så hvordan du må have haft det, jah det er frygtligt...

ham idioten... så sur og vred på ham! jeg vil ikke engang 'vente' på at mødes med ham, næh I WOULD HUNT HIM DOWN! puha der ikke skete noget med babyen og dig.

de bedste tanker herfra

Anmeld

30. oktober 2009

Ansemusen

Puh ha Louise!! Har altså også ventet spændt og tænkt på hvor bange I måtte være!

Det lyder rigtig godt at baby har det godt! Og nu er der ikke andet for at at ligge i sengen og på sofaen den næste uge og få serveret de fleste ting! Det er ikke sjovt at skulle ligge ned så længe, når man er helt frisk i hovedet (lidt nemmere når man har influenza og sover det meste af tiden), men det er det værd for baby  Og så må du have computeren på skødet tunet ind på baby.dk

Sender dig alle mine krydsede fingre  og kærlige knus!

Anmeld

30. oktober 2009

Betina88

Hvor er det godt at den lille er okai derinde ..

Men jeg ka' godt forstå du er bange , hvis der ske noget med den lille li'e pludselig .. Det ville jeg osse være , hvis jeg havde oplevet det samme ..

Sørg for at hvile dig så meget som muligt .. Og lav ikk' de store ting men små ting , så ka' manden ordne de store ting for dig ..

Jeg gi'r dig al held og lykke med den lille .. Og håber du kommer på benene langsomt igen ..

Anmeld

30. oktober 2009

Karo

Nu kommer jeg lidt sent ind i denne tråd, men hvor er jeg dog glad for at høre at du er ok. Jeg er sikker på at smerterne er bedre end hvis der var sket jeres lille trold noget, selv om det selvfølgeligt ikke er sjovt at have ondt. Nu håber jeg bare for dig at moderkagen ikke løsner sig, så forhold dig nu bare i ro og få slappet godt af og pas på dig selv og baby.

mht. ham tossen der sparkede, så skulle sådan en mand have en ordenlig røvfuld hvis du spørger mig. Tænk at sparke en anden, gravid eller ikke gravid, det gør man bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.