Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Øv øv. Op igen. 
jeg er ved at få positiv æl test, intet har jeg fået positiv æl test idag eller er jeg meget tæt på.  
vi har heldigvis ikke prøvet så længe men vi er på 4 cyklus på at prøve at lave 3 barn og sidste.  Nu må det snart ske. 
hvad synes du? Den øverste er fra igår aftes og den nederste fra her kl 11:20 

Tak, ja vi må bare fortsætte og håbe at der snart sket noget! Orker ikke hvis vi pludselig skal ud i den helt store udredning… så håber st starte 2022 af med to streger

jeg har ikke den store erfaring med ÆL teste, men det ser ds ret lovende ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Tak, ja vi må bare fortsætte og håbe at der snart sket noget! Orker ikke hvis vi pludselig skal ud i den helt store udredning… så håber st starte 2022 af med to streger

jeg har ikke den store erfaring med ÆL teste, men det ser ds ret lovende ud

Det har jeg heller ikke. Det er nr 2 cyklus jeg bruger æl nogensinde. 
men nu jeg heller ikke i tvivl. Tog en brændende positiv æl test her til aften. 

og ja lad os håbe vi snart stå med  positive test.  Og kan godt forstår man ikke vil til at skulle have hjælp til det. Det er der ingen der ønsker at ende der. Må man spørger om hvor gamle i er?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. december 2021

Ønskebarn22

Morpåudebane skriver:

Desværre kom mens her til morgen, så jeg hopper med over i 2022 og dermed 11. Cyklus i kampen om en sidste 3’er 

testdag 13. Januar

Øv det er jeg ked af at høre . Stort kram herfra!

Anmeld Citér

16. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Det har jeg heller ikke. Det er nr 2 cyklus jeg bruger æl nogensinde. 
men nu jeg heller ikke i tvivl. Tog en brændende positiv æl test her til aften. 

og ja lad os håbe vi snart stå med  positive test.  Og kan godt forstår man ikke vil til at skulle have hjælp til det. Det er der ingen der ønsker at ende der. Må man spørger om hvor gamle i er?

Ja den ser flot positiv ud krydser fingre for at der er gevinst om 14 dage

vi er hhv 32 og 33 så ikke så gamle, men selvfølgelig i stærkt forfald hvis man tænker fertilt for mit vedkommende. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Morpåudebane

Ønskebarn22 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre . Stort kram herfra!

Tak  havde sådan håbet! Men vi må bare “op på hesten” igen,, det bliver så ikke en sommer baby, men måske en efterårs baby

Anmeld Citér

16. december 2021

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Jeg er også med her. Vi har prøvet siden marts. Har en MA i uge 10 og en bio med i bagagen. Altså udover vores to skønne børn, som vi håber kan få en lillebror eller -søster snart.

Har testdag omkring 5/1. Jeg testede positiv sidste søndag, men begyndte at bløde kraftigt 3 dage senere og håber på ny ÆL om en lille uges tid 

Anmeld Citér

16. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Ja den ser flot positiv ud krydser fingre for at der er gevinst om 14 dage

vi er hhv 32 og 33 så ikke så gamle, men selvfølgelig i stærkt forfald hvis man tænker fertilt for mit vedkommende. 

Ja håber jeg virkelig også 

og årh sorry jeg havde spurgt om det før

håber også for dig at du snart stå med 2 streger.

Anmeld Citér

16. december 2021

Question

Spændende og pøj pøj til alle

Vi har været i gang i over et år og starter i denne cyklus op på IUI-H. Vi har to øko børn i forvejen, så behandling er en helt ny verden for os. 
Jeg er startet på hormoner i dag, skal scannes den 27/12, og så regner jeg med at skulle insemineres omkring nytårs aften. Så testdag formegentlig midt i januar

Anmeld Citér

16. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Question skriver:

Spændende og pøj pøj til alle

Vi har været i gang i over et år og starter i denne cyklus op på IUI-H. Vi har to øko børn i forvejen, så behandling er en helt ny verden for os. 
Jeg er startet på hormoner i dag, skal scannes den 27/12, og så regner jeg med at skulle insemineres omkring nytårs aften. Så testdag formegentlig midt i januar

Forhåbenligt at det bliver til en lille baby i maven.

Anmeld Citér

17. december 2021

Jolle88

Jeg har som sagt tracket min ÆL i nogle måneder - så d. 30. december skulle den gerne være positiv og så må vi se om det lykkes. Test dag vil være d. 13. januar.

Jeg er meget imponeret over jer der kan finde ud af de ÆL test som er strimler. Det vil jeg slet ikke kunne lure. Jeg har brug for noget digitalt der siger ja eller nej  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.