Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ønskebarn nr 2 skriver: Jeg tester desværre negativt igen nu Så må ha haft en bio. Det er jeg godt nok ked af.
Jeg tester desværre negativt igen nu Så må ha haft en bio. Det er jeg godt nok ked af.
Åh øv altså
Ja krydser for os få der er tilbage
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil lige sige, at sidst jeg var gravid testede jeg svagt positiv. Dagen efter negativ og så ventede jeg faktisk to dage og så var den mega positiv.
Så det er en mulighed. Jeg blev nemlig også rigtig trist da den var helt negativ morgenen efter. Så.
Baby3? skriver: Vil lige sige, at sidst jeg var gravid testede jeg svagt positiv. Dagen efter negativ og så ventede jeg faktisk to dage og så var den mega positiv. Så det er en mulighed. Jeg blev nemlig også rigtig trist da den var helt negativ morgenen efter. Så.
Håber virkelig det er sådan her også og tak fordi du skrev det
Åh søde damer. Jeg kom til at teste i dag, da jeg har lidt murren. Den er positiv. Jeg er 3+5. Håber den holder ved, nu bliver det nervepirrende op til mens Men 3. gang må være lykkens gang ikke?
Sommersol2021 skriver: Åh søde damer. Jeg kom til at teste i dag, da jeg har lidt murren. Den er positiv. Jeg er 3+5. Håber den holder ved, nu bliver det nervepirrende op til mens Men 3. gang må være lykkens gang ikke?
Tillykke!
Jeg giver op, jeg har fået min mens 5 dage før tid Der er knap gået 2 uger siden sidste mens Jeg kan slet ikke forstå det, min cyklus har været regulær i et halvt år
Montero skriver: Tillykke! Jeg giver op, jeg har fået min mens 5 dage før tid Der er knap gået 2 uger siden sidste mens Jeg kan slet ikke forstå det, min cyklus har været regulær i et halvt år
Tak -selvom jeg ikke helt føler der er så meget at sige tillykke til endnu. Jeg har ikke meget tro på det.
Øv. Det er de værste når cyklus bøvler. Det er så frustrerende
Tillykke til jer med positive test
i er bare så heldige
jeg har forventet mens imorgen, har taget en test idag som var bragende negativ.
så der nok ingen positiv test i år til mig.
AnoAno skriver: Tillykke til jer med positive test i er bare så heldige jeg har forventet mens imorgen, har taget en test idag som var bragende negativ. så der nok ingen positiv test i år til mig.
æv, håber på du snart går to streger!
Øv øv
kan godt forstår at du er ked af over det. Må 2022 bringe lille spire til jer. jeg har test dag senest D. 1 januar. Jeg tester på fredag. Jeg frygter sådan også at jeg bliver skuffet og ked ligesom dig. Jeg skal sætte håbet meget ned, så jeg ikke ender med alt for stor skuffelse.
Kæmpe tillykke søde dig! Hvor er det fantastisk!
Jeg er 3+0 i dag og igen masser af tegn.. ender jo nok med at teste før d. 3. januar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128