Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommersol2021 skriver: Åh søde damer. Jeg kom til at teste i dag, da jeg har lidt murren. Den er positiv. Jeg er 3+5. Håber den holder ved, nu bliver det nervepirrende op til mens Men 3. gang må være lykkens gang ikke?
Åh søde damer. Jeg kom til at teste i dag, da jeg har lidt murren. Den er positiv. Jeg er 3+5. Håber den holder ved, nu bliver det nervepirrende op til mens Men 3. gang må være lykkens gang ikke?
Stort tillykke med graviditet.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak Love Angel og Reign ❤️
Testen er lidt mørkere i dag. Så langt så godt
Reign skriver: Kæmpe tillykke søde dig! Hvor er det fantastisk! Jeg er 3+0 i dag og igen masser af tegn.. ender jo nok med at teste før d. 3. januar
Kæmpe tillykke søde dig! Hvor er det fantastisk!
Jeg er 3+0 i dag og igen masser af tegn.. ender jo nok med at teste før d. 3. januar
Jeg har testdag 2 dage før dig. Jeg har D.1 januar jeg testede negativ da jeg var 3+1 håber det fordi det er for tidlig. jeg tester igen på fredag når jeg er 3+6. hvornår vil du teste?
Sommersol2021 skriver: Tak Love Angel og Reign ❤️ Testen er lidt mørkere i dag. Så langt så godt
Jaa daa den ser da meget mørkere ud. Flot udvikling. Hvor må det være dejligt. Sikke en flot forsinket gave
Jeg troede, at jeg var ved at få min mens, men nu har jeg i stedet haft pletblødning i 3 dage
Montero skriver: Jeg troede, at jeg var ved at få min mens, men nu har jeg i stedet haft pletblødning i 3 dage
Jeg håber for dig at det betyder graviditet.
men hos mig har det bare desværre været optakt til menses.
Love Angel skriver: Jeg håber for dig at det betyder graviditet. men hos mig har det bare desværre været optakt til menses.
Det er det nok, jeg plejer at have 1-2 dage med pletblødning, bare aldrig så tidligt
Montero skriver: Det er det nok, jeg plejer at have 1-2 dage med pletblødning, bare aldrig så tidligt
Sådan var det også med mig. Aldrig i mit liv oplevet min menses startet sådan op og så tidlig. Så da det skete første gang, hvor jeg oplevet at min menses startet med pletblødning og så tidlig. Så tænkte jeg at jeg nok var gravid. Men det var jeg ikke. Og da det skete en gang mere i et andet cyklus hvor jeg begyndte at pletbløde 3 dage før. Bliv jeg bekymret om der er noget galt med min krop. Men læst mig til at det ikke behøver være noget galt bare fordi man pletbløder lidt. Oplevet det pletblødning i de sidste 2 cyklusser. Hvis ikke jeg er gravid så brugte jeg pletbløde imorgen eller overmorgen. Men håber selvf endelig at jeg er gravid.
Love Angel skriver: Sådan var det også med mig. Aldrig i mit liv oplevet min menses startet sådan op og så tidlig. Så da det skete første gang, hvor jeg oplevet at min menses startet med pletblødning og så tidlig. Så tænkte jeg at jeg nok var gravid. Men det var jeg ikke. Og da det skete en gang mere i et andet cyklus hvor jeg begyndte at pletbløde 3 dage før. Bliv jeg bekymret om der er noget galt med min krop. Men læst mig til at det ikke behøver være noget galt bare fordi man pletbløder lidt. Oplevet det pletblødning i de sidste 2 cyklusser. Hvis ikke jeg er gravid så brugte jeg pletbløde imorgen eller overmorgen. Men håber selvf endelig at jeg er gravid.
Jeg bliver nemlig også bekymret om der er noget galt Jeg har læst mig frem, at de lange pletblødninger betyder, at der ikke er nok progesteron, det er heller ikke godt, da progesteron skal bruges for at holde på graviditet
Hvornår har du mens? Var det den 2. januar? Jeg håber, at du ikke pletbløder og er gravid
Jeg bliver nemlig også bekymret om der er noget galt Jeg har læst mig frem, at de lange pletblødninger betyder, at der ikke er nok progesteron, det er heller ikke godt, da progesteron skal bruges for at holde på graviditet Hvornår har du mens? Var det den 2. januar? Jeg håber, at du ikke pletbløder og er gravid
Det var ikke det jeg fik frem på nettet da jeg søgte. Nu bliver jeg vild bekymret. Står der hvor mange dage med pletblødning som er for meget?i følge min app er det D.2 januar jeg skal ha minses. Men i følge min positive ægløsningstest, så er det D.1 januar. Og jeg gå efter min positive ægløsningstest.
håber jeg endelig også. Og håber for at du også tester positivt meget snart hvornår har du testdag? Og kan du sende mig det link til det du har læst?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128