Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Reign skriver:

Fik min mens. for fuld hammer her til morgen
Føler slet ikke jeg har haft tid til at være ked af det.. Har løbet rundt på arbejdet i dag og skannet gravide par.. super dejligt for dem, og pisse hårdt at blive konfronteret med hvad jeg ikke selv har formået i 7 mdr. i streg nu.. suk.. 

Håber at vi rammer den i år og står med en positiv test d. 3. januar!  for dig og jer andre

Årh hvor øv øv. 
og årh det må godt nok være dobbelt op på hvor hårdt det må være at man samtidig skulle skanne gravide kvinder. Kan godt forstår at du er så ked af det. Jeg synes i forvejen det er hårdt at vi nu nået til cyklus nr 4. Og jeg har ellers ikke det arbejde du har. Og alligvelet synes jeg det er hårdt, og det fylder vildt meget. 

Jeg er på tredje dag i min menses. Så min nr 4 cyklus er godt i gang. 
mig ja lad os håbe for os 2 og alle andre der ønsker 2 streger.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2021

Morpåudebane

Åhhha så vågnede testmonsteret og der er netop bestilt teste hjem til på søndag hvor jeg er 3+2,,, har en eller anden mærkelig fornemmelse af at den er der, den her gang  så selvom jeg risikere at fange en bio på søndag, så er der købt teste til 3+2, 3+4 og 4+0 ,,, forhåbentlig  bliver én af dem flot positiv 

Anmeld Citér

8. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Åhhha så vågnede testmonsteret og der er netop bestilt teste hjem til på søndag hvor jeg er 3+2,,, har en eller anden mærkelig fornemmelse af at den er der, den her gang  så selvom jeg risikere at fange en bio på søndag, så er der købt teste til 3+2, 3+4 og 4+0 ,,, forhåbentlig  bliver én af dem flot positiv 

Uh hvor spændende. Opdater gerne

Anmeld Citér

8. december 2021

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Uh hvor spændende. Opdater gerne

Skal nok opdatere på søndag

Anmeld Citér

8. december 2021

Skrydstrup

Morpåudebane skriver:

Æhj hvor spændene, hvordan kan du mærke den er der

Anmeld Citér

8. december 2021

Morpåudebane

Skrydstrup skriver:

Æhj hvor spændene, hvordan kan du mærke den er der

For det første så havde jeg en blødning 2+4, præcis som sidst jeg testede positiv. Derudover så har jeg en fornemmelse af at der noget der arbejder på højtryk indeni mig og så murren og stikken i brysterne siden igår. Lidt svært at forklare, men det føles bare anderledes end sidste cyklus… så krydser alt for at fornemmelsen holder stik

Anmeld Citér

8. december 2021

Felguard

Profilbillede for Felguard

2 dage over tid... Men ikke en eneste lille bitte streg at se på de test jeg tager

Og min cyklus plejer ellers altid at være regelmæssig

Anmeld Citér

9. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Felguard skriver:

2 dage over tid... Men ikke en eneste lille bitte streg at se på de test jeg tager

Og min cyklus plejer ellers altid at være regelmæssig

Jeg testede positivt i går 4+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg testede positivt i går 4+3

Stort tillykke.

Anmeld Citér

9. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Stort tillykke.

Tak håber at du også snart står med en positiv test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.