Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2021

AnoAno

SKXXX skriver:

Så ramte jeg de 4+0 og stopper nu med at teste. Jeg tror på, at den er der og vil melde mig ind i terminsgruppen for august 2022.

Jeg er så imponeret over min krop. Jeg ammer stadig min søn på halvandet MEGET, og alligevel lykkedes det i første forsøg! 

Jeg håber SÅ meget for, at I andre også snart får jeres mirakel. Det har i dæleme fortjent.

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2021

AnoAno

Hej søde damer.

jeg er ny herinde på siden. Jeg er 34 år mor til 3 og har forsøgt i 2 år her til januar. Jeg forventer æl d.13 og test dag omkring d.31. 

tillykke til alle med positiv test

og held og lykke til os andre for vi alle sammen står med positiv test meget snart

Anmeld Citér

7. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoAno skriver:

Hej søde damer.

jeg er ny herinde på siden. Jeg er 34 år mor til 3 og har forsøgt i 2 år her til januar. Jeg forventer æl d.13 og test dag omkring d.31. 

tillykke til alle med positiv test

og held og lykke til os andre for vi alle sammen står med positiv test meget snart

Hej med dig, og velkommen til.

2 år er da langtid, får i ikke hjælp?

Og ja held og Lykke til os alle

Anmeld Citér

7. december 2021

AnoAno

Love Angel skriver:

Hej med dig, og velkommen til.

2 år er da langtid, får i ikke hjælp?

Og ja held og Lykke til os alle

Tak tak

nej vi får ingen hjælp. Kan vi det? Troede kun det var hvis man ingen børn havde eller hvis man havde nogle tab. 
 Vi har 3 børn sammen. Og tror min alder også har noget at sige også når man brænder for det så det ikke altid det sker med det samme. Men jeg håber og håber og giver ikke op. 
hvad med dig får du/i hjælp og hvor længe har i forsøgt? 

Anmeld Citér

7. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoAno skriver:

Tak tak

nej vi får ingen hjælp. Kan vi det? Troede kun det var hvis man ingen børn havde eller hvis man havde nogle tab. 
 Vi har 3 børn sammen. Og tror min alder også har noget at sige også når man brænder for det så det ikke altid det sker med det samme. Men jeg håber og håber og giver ikke op. 
hvad med dig får du/i hjælp og hvor længe har i forsøgt? 

Jeg har bare læst herinde at selvom de havde børn og var i 30 års alderen så fik de hjælp. Men det kan godt være det er for dem der har mistet flere gange. Det skal jeg faktisk ikke kunne sige.

og vi har 2 piger og vi prøver at få nr 3. Jeg har lige fået min menses igår. Så nu køre vi på cyklus nr 4. Ved godt det ikke er længe, men det er det når man virkelig ønsker sig.

godt gået at du ikke har givet op efter 2 år hatten af for det. Håber snart det lykkes jer.

Anmeld Citér

7. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Jeg har bare læst herinde at selvom de havde børn og var i 30 års alderen så fik de hjælp. Men det kan godt være det er for dem der har mistet flere gange. Det skal jeg faktisk ikke kunne sige.

og vi har 2 piger og vi prøver at få nr 3. Jeg har lige fået min menses igår. Så nu køre vi på cyklus nr 4. Ved godt det ikke er længe, men det er det når man virkelig ønsker sig.

godt gået at du ikke har givet op efter 2 år hatten af for det. Håber snart det lykkes jer.

Fik min mens. for fuld hammer her til morgen
Føler slet ikke jeg har haft tid til at være ked af det.. Har løbet rundt på arbejdet i dag og skannet gravide par.. super dejligt for dem, og pisse hårdt at blive konfronteret med hvad jeg ikke selv har formået i 7 mdr. i streg nu.. suk.. 

Håber at vi rammer den i år og står med en positiv test d. 3. januar!  for dig og jer andre

Anmeld Citér

7. december 2021

Morpåudebane

Har lige haft blod på papiret her til aften, ikke bare lyserødt men blod,,, er 2+4 for tidligt til implantationsblødning ?? Har haft lidt stikken i den ene side og lidt murren, men ikke noget det har generet mig 

Anmeld Citér

7. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Reign skriver:

Fik min mens. for fuld hammer her til morgen
Føler slet ikke jeg har haft tid til at være ked af det.. Har løbet rundt på arbejdet i dag og skannet gravide par.. super dejligt for dem, og pisse hårdt at blive konfronteret med hvad jeg ikke selv har formået i 7 mdr. i streg nu.. suk.. 

Håber at vi rammer den i år og står med en positiv test d. 3. januar!  for dig og jer andre

Æv Reign. Håber sidste 2021 æl bliver lykkens æl for os  

Det må være hårdt at skanne gravide. Jeg kan næsten blive irriteret på fremmede gravide på gaden (jeg er ved at være skør i bolden, I know)

Anmeld Citér

7. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Sommersol2021 skriver:

Æv Reign. Håber sidste 2021 æl bliver lykkens æl for os  

Det må være hårdt at skanne gravide. Jeg kan næsten blive irriteret på fremmede gravide på gaden (jeg er ved at være skør i bolden, I know)

Håber jeg virkelig også

Haha fuldstændig normalt symptom at have når man er prægravid

Anmeld Citér

8. december 2021

Tredjebarn

Profilbillede for Tredjebarn

Øv

Jeg testede positiv søndag, men testene blev ikke tydeligere de efterfølgende dage. I dag er der kun en meget svag streg, og der er lidt blod på papiret.

Så det var nok en bio. Håber på bedre held næste gang. Det var 4. forsøg efter MA i uge 10, som jeg også var blevet gravid med i 4. forsøg. Jeg føler at vi har prøvet i en evighed efterhånden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.