Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Dahl2021 skriver:

Tak! Håber, den er tydligere i morgen

Jeg kan ikke forstille mig andet, når den er allerede så tydelig. Opdater gerne imorgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

MJL88

Jeg tog en test igen her til morgen, kan virkelig mærke hvor nervøs jeg er for endnu en SA. 
Har en tilbage, som jeg nok tager torsdag.. Andre der er blevet gravide lige efter en SA, som har nogen gode råd til ro?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. december 2021

Dahl2021

Love Angel skriver:

Jeg kan ikke forstille mig andet, når den er allerede så tydelig. Opdater gerne imorgen

Det skal jeg nok! Prøver med en Valmed og en clear blue digital ☺️

Anmeld Citér

6. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Det jeg rigtig ked af det du har oplevet, med at miste. 
og du har nok ikke ret meget håb i dig. Men jeg håber at den er kommet for at blive og giver mor en overraskelse. Jeg tror det kommer til at overraske dig.

Tak det er pænt af dig

Anmeld Citér

7. december 2021

Dahl2021

Love Angel skriver:

CB var positiv, så tager først Valmed i morgen

Anmeld Citér

7. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Dahl2021 skriver:

CB var positiv, så tager først Valmed i morgen

Igen stort tillykke.

Anmeld Citér

7. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Så ramte jeg de 4+0 og stopper nu med at teste. Jeg tror på, at den er der og vil melde mig ind i terminsgruppen for august 2022.

Jeg er så imponeret over min krop. Jeg ammer stadig min søn på halvandet MEGET, og alligevel lykkedes det i første forsøg! 

Jeg håber SÅ meget for, at I andre også snart får jeres mirakel. Det har i dæleme fortjent.

Anmeld Citér

7. december 2021

MJL88

Hvilke terminsgrupper er der Facebook?  Jeg har fundet den her for min mave, men ved babyuniverset osv. også har, kan bare ikke finde dem. 

Jeg har en test tilbage, som jeg først vil tage torsdag/fredag. Og så er der bestilt blodprøver d.15 og d.17 pga tidligere for lav stigning i hcg og tab

Anmeld Citér

7. december 2021

Skrydstrup

Jeg melder mig også på banen det her er vores syvende cyklus og håber inderligt på et lille julemirakel jeg er lige kommet over ægløsning, så nu skal ventetiden indtil d 20/12 hvor jeg har forventet mens

Anmeld Citér

7. december 2021

AnoAno

MJL88 skriver:

Jeg tog en test igen her til morgen, kan virkelig mærke hvor nervøs jeg er for endnu en SA. 
Har en tilbage, som jeg nok tager torsdag.. Andre der er blevet gravide lige efter en SA, som har nogen gode råd til ro?

Tillykke hvor er den flot positiv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.