Testtråd December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_en skriver:

Tak. Alt under 36 er ungt

Hehe det mener du nok. Fordi du er 36. men jeg mener alt under 33 er ungt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Ja ved godt det ikke hjælper når man mister gang på gang. Kan forstille mig hvor hårdt det er.

Ved det hammer svært. Men prøv at få lidt ro i kroppen. Jeg håber den er kommet for at blive den lille spire. Har du testet igen eller hvordan stå det til?

Har ikke lyst til at teste når den lyserøde miniklat var på papiret.. jeg tog den i morges og så må jeg se hvornår det begynder at gøre ondt på den dårlige måde sikkert i sen aften eller i morgen tidlig  Øv hvor jeg hader det...

Anmeld Citér

6. december 2021

Dahl2021

Jeg tog denne 15.15 - havde holdt mig i 4 timer. Havde også 2 MEGET svage ved morgenurinen. Hvad tænker I? Jeg er 3+5 Taget inden for de 3 minutter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Dahl2021 skriver:

Jeg tog denne 15.15 - havde holdt mig i 4 timer. Havde også 2 MEGET svage ved morgenurinen. Hvad tænker I? Jeg er 3+5 Taget inden for de 3 minutter.

Jeg tænker tillykke

Anmeld Citér

6. december 2021

Hab

Jeg mistede min tvillinger 30 oktober ved sen abort. Har dog ikke set skyggen af min mens endnu. Der er gået 5 uger nu. Håber snart den dukker op. Ander der er blevet gravid efter sen abort? Og hvor hurtigt?

Anmeld Citér

6. december 2021

Dahl2021

Mortil_en skriver:

Jeg tænker tillykke

Tak! Håber virkelig, det kan passe. Er så nervøs for at teste igen i morgen og overmorgen

Anmeld Citér

6. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Har ikke lyst til at teste når den lyserøde miniklat var på papiret.. jeg tog den i morges og så må jeg se hvornår det begynder at gøre ondt på den dårlige måde sikkert i sen aften eller i morgen tidlig  Øv hvor jeg hader det...

Det jeg rigtig ked af det du har oplevet, med at miste. 
og du har nok ikke ret meget håb i dig. Men jeg håber at den er kommet for at blive og giver mor en overraskelse. Jeg tror det kommer til at overraske dig.

Anmeld Citér

6. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Dahl2021 skriver:

Jeg siger også stort tillykke.

Anmeld Citér

6. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Hab skriver:

Jeg mistede min tvillinger 30 oktober ved sen abort. Har dog ikke set skyggen af min mens endnu. Der er gået 5 uger nu. Håber snart den dukker op. Ander der er blevet gravid efter sen abort? Og hvor hurtigt?

Har ikke erfaring med abort generet. Men vil bare sende dig en  ked af du mistet.

Anmeld Citér

6. december 2021

Dahl2021

Love Angel skriver:

Jeg siger også stort tillykke.

Tak! Håber, den er tydligere i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.