Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Åhh jeg kender godt den følelse du sidder med! Jeg gik også sent i gang med at teste fordi positiv test kom på dag 26 i sidste cyklus.. så jeg testede på dag 16 første gang, og der var en lidt tidligere streg end normalen (testede 14 dage sidste måned), og morgenen efter var den helt positiv og min smiley på den digitale blinkede heller ikke.. men jeg er nu ikke i tvivl om, at ægløsning først kom et døgn eller to efter.. tilgengæld havde vi desværre kun sex med afgang på dagen og dagen efter positiv test, da min kæreste blev lidt ramt af præstationsangst og uanset hvad vi prøvede, så nåede vi bare ikke i mål på 2 og 3 dagen.. så jeg føler også vi har misset en chance.. selvom jeg ved vi har gjort et ok forsøg..  

Kæmpe knus, jeg er helt sikker på du rammer æl i løbet af en dag eller to

Åh altså. Men så er i også dækket godt ind tror jeg

Jeg har altid kun testet hver 3. dag med de der dobbelt teste og når så den blinker har jeg testet hver dag og der har den været positiv 2 dage efter blinke smiley

Så enten er jeg begyndt at teste for sent til at den kunne måle østrogen eller også er lh stigningen sket hurtigere end den plejer. Det er åbenbart farligt kun at teste hver 3 dag selvom man bruger de der teste 

Har dog totalt mange æl smerter i dag svarende til den dag jeg testede positiv i sidste måned så jeg må bare gå ud fra at den først er blevet positiv i dag 

Men tak for din forståelse jeg var totalt kamp beredt denne gang så er det bare typisk at det går galt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Yes, og derfor kan man ikke bruge den blinkende smiley som positiv, nødvendigvis - hvis man havde testet med en almindelig strimmel samtidig med en blinkende smiley, havde strimmel sikkert været negativ Bare så man ikke tager den blinkende smiley som værende positiv og derfor ikke tester mere derefter... for dernæst at misse den faktiske ægløsning

Jeg har altid suppleret de digitale tests med en strimmel for at se, hvornår denne også sagde positiv. Når de begge var positive, vidste jeg, at NU ville det ske.

Jeg har brugt blinke smiley som en indikation for hvornår jeg skal begynde at teste oftere. Inden blinke smiley har jeg kun testet hver 3. dag og når så den blinker tester jeg hver dag for at finde æl. Så troede jeg var home safe da den ikke blinkede fredag morgen 

Men kan godt se at det ikke rigtigt fungerer på den måde alligevel. Jeg tror jeg køber de almindelige digitale test næste gang 

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Yes, og derfor kan man ikke bruge den blinkende smiley som positiv, nødvendigvis - hvis man havde testet med en almindelig strimmel samtidig med en blinkende smiley, havde strimmel sikkert været negativ Bare så man ikke tager den blinkende smiley som værende positiv og derfor ikke tester mere derefter... for dernæst at misse den faktiske ægløsning

Jeg har altid suppleret de digitale tests med en strimmel for at se, hvornår denne også sagde positiv. Når de begge var positive, vidste jeg, at NU ville det ske.

Og grunden til i bruger digitale er for ikke at være usikker om er strimmel nu er positivt.?!

Anmeld Citér

20. september 2021

Anonym

Love Angel skriver:

Og grunden til i bruger digitale er for ikke at være usikker om er strimmel nu er positivt.?!

Ja, jeg har kørt de digitale som "backup" til at bekræfte at strimmel var positiv, man kan aldrig misforstå den smiley Jeg kunne også godt lide dem med flere dages indikator, så jeg vidste, at nu var det ved at være op over. Men jeg har kun brugt denne type to gange, hvor jeg blev gravid begge gange Strimmel har virket fint for mig, men better safe than sorry

Anmeld Citér

20. september 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS

Åhhh min kæreste har ligget syg med influenza så det er ikke så meget vi har sexet. Og fik ikke testet for ægløsning denne gang. Min cyklus er dog ret stabil på 27-28 dage. Har heller ikke kunne mærke min ægløsning denne gang. Så nu må vi se omkring den 2-3/10. ☺️��������

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Baby3? skriver:

Åhhh min kæreste har ligget syg med influenza så det er ikke så meget vi har sexet. Og fik ikke testet for ægløsning denne gang. Min cyklus er dog ret stabil på 27-28 dage. Har heller ikke kunne mærke min ægløsning denne gang. Så nu må vi se omkring den 2-3/10. ☺️��������

årh øv træls. Men Det bliver spændende når du skal teste.det er jo en god ting at man har stabil cyklus

Anmeld Citér

20. september 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS
Love Angel skriver:

årh øv træls. Men Det bliver spændende når du skal teste.det er jo en god ting at man har stabil cyklus

Ja det er det nok. Der er så bare ikke sket noget i et år siden vores abort i uge 14.

Jeg er også blevet 42 år, så måske det kke kan lykkes. Vi giver dog ikke op endnu. ��

Anmeld Citér

20. september 2021

Love Angel

Mor til 4
Baby3? skriver:

Ja det er det nok. Der er så bare ikke sket noget i et år siden vores abort i uge 14.

Jeg er også blevet 42 år, så måske det kke kan lykkes. Vi giver dog ikke op endnu. ��

Årh undskyld, jeg troede at i ikke har prøvet så længe. Og ked af dit abort. Håber snart i opnår blivende graviditet.

Anmeld Citér

21. september 2021

Love Angel

Mor til 4
21. september 2021

Jopige

Jeg vil gerne være med! 
Min kæreste og jeg er i gang med 2. Cyklus, selvom vi ramte ÆL spot on sidste gang. Jeg tror, at vi dropper ÆL test osv denne gang. Jeg kan mærke min ægløsning ret nemt og vil prøve bare at hygge og nyde det uden stress. 
Jeg har test dag omkring 10/10. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.