Ønskebarn22 skriver:
Åhh jeg kender godt den følelse du sidder med! Jeg gik også sent i gang med at teste fordi positiv test kom på dag 26 i sidste cyklus.. så jeg testede på dag 16 første gang, og der var en lidt tidligere streg end normalen (testede 14 dage sidste måned), og morgenen efter var den helt positiv og min smiley på den digitale blinkede heller ikke.. men jeg er nu ikke i tvivl om, at ægløsning først kom et døgn eller to efter.. tilgengæld havde vi desværre kun sex med afgang på dagen og dagen efter positiv test, da min kæreste blev lidt ramt af præstationsangst og uanset hvad vi prøvede, så nåede vi bare ikke i mål på 2 og 3 dagen.. så jeg føler også vi har misset en chance.. selvom jeg ved vi har gjort et ok forsøg..
Kæmpe knus, jeg er helt sikker på du rammer æl i løbet af en dag eller to 
Åh altså. Men så er i også dækket godt ind tror jeg 
Jeg har altid kun testet hver 3. dag med de der dobbelt teste og når så den blinker har jeg testet hver dag og der har den været positiv 2 dage efter blinke smiley
Så enten er jeg begyndt at teste for sent til at den kunne måle østrogen eller også er lh stigningen sket hurtigere end den plejer. Det er åbenbart farligt kun at teste hver 3 dag selvom man bruger de der teste
Har dog totalt mange æl smerter i dag svarende til den dag jeg testede positiv i sidste måned så jeg må bare gå ud fra at den først er blevet positiv i dag
Men tak for din forståelse
jeg var totalt kamp beredt denne gang så er det bare typisk at det går galt 
Anmeld
Citér