Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Øv øv! Se om blødningen tager til, ellers tag en ny på fredag, hvis mens stadig ikke er kommet.

Ja kan ikke gør andet end at vente. Jeg vil bare gerne ha den skal komme nu. Men må holde øje med det indtil fredag. Men jeg ved godt at løbet er kørt for denne cyklus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Ja kan ikke gør andet end at vente. Jeg vil bare gerne ha den skal komme nu. Men må holde øje med det indtil fredag. Men jeg ved godt at løbet er kørt for denne cyklus.

Øv at det ikke lykkes i denne omgang det er lige hårdt hver gang man må se i øjnene at det ikke blev i den måned 

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Øv at det ikke lykkes i denne omgang det er lige hårdt hver gang man må se i øjnene at det ikke blev i den måned 

Ja sådan er det desværre. Men menses må meget gerne begynde så hurtig som muligt så man kan komme igang med et nyt cyklus. 
selvom jeg forsøgte  at nedtryk mit håb, så føler jeg alligvelet skuffelse da jeg så at testen var negativ her til morgen. Og jeg er stadig ikke kommet over det endnu her flere timer efter. 

hvad med dig? Har du menses nu eller æl?

Anmeld Citér

9. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Ja sådan er det desværre. Men menses må meget gerne begynde så hurtig som muligt så man kan komme igang med et nyt cyklus. 
selvom jeg forsøgte  at nedtryk mit håb, så føler jeg alligvelet skuffelse da jeg så at testen var negativ her til morgen. Og jeg er stadig ikke kommet over det endnu her flere timer efter. 

hvad med dig? Har du menses nu eller æl?

Ja det kender jeg godt. Har de pletblødninger hver måned og de snyder mig altid. Man kan ikke lade være med at håbe indtil mens kommer 

Jeg har lige haft mens så det er stadig lang tid til æl. Har lige fået tid til nogle biopsier af livmoderhalsen i december så tror vi er nødt til at holde pause i den måned. Det irriterer mig godt nok meget

Anmeld Citér

9. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Man vil altid bare gerne have at den kommer, så man kan komme i gang med næste cyklus.

Jeg går og tjekker mine trusser hele tiden da jeg har ondt, og mine test var mindre tydelige i morges.

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Ja det kender jeg godt. Har de pletblødninger hver måned og de snyder mig altid. Man kan ikke lade være med at håbe indtil mens kommer 

Jeg har lige haft mens så det er stadig lang tid til æl. Har lige fået tid til nogle biopsier af livmoderhalsen i december så tror vi er nødt til at holde pause i den måned. Det irriterer mig godt nok meget

Årh hvor træls at have det hver månede. 
er det pga pletblødning at du skal det?

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Man vil altid bare gerne have at den kommer, så man kan komme i gang med næste cyklus.

Jeg går og tjekker mine trusser hele tiden da jeg har ondt, og mine test var mindre tydelige i morges.

Ved godt at en positiv test ikke er en garanti for en blivende graviditet. Men prøv at være optimist og nyd det. 
hvordan har du ondt, siden du er bange for at du bløder? 
er det fordi det føles ligesom når du skal ha din menses? Og er du ikke 4+0 idag?

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Hvordan tæller du så din mens dage? Er det fra første pletblødning du ser? Eller når du bløder meget?

Anmeld Citér

9. november 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Hvordan tæller du så din mens dage? Er det fra første pletblødning du ser? Eller når du bløder meget?

Jeg tæller fra den første dag men friskt blød. Typisk har jeg 3 dage med pletblødning inden mens 

Ja det er pga kontaktblødning. Min læge vil være helt sikker på at der er ikke er celleforandringer. Og det er så svært at få en tid til gynækolog så måtte bare tage den første de havde. Men tror den kommer til at ligge oven i æl i december og man må ikke have sex en uge efter

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg tæller fra den første dag men friskt blød. Typisk har jeg 3 dage med pletblødning inden mens 

Ja det er pga kontaktblødning. Min læge vil være helt sikker på at der er ikke er celleforandringer. Og det er så svært at få en tid til gynækolog så måtte bare tage den første de havde. Men tror den kommer til at ligge oven i æl i december og man må ikke have sex en uge efter

Okay så de 3 dage med pletblødning tæller du ikke med?!

Kontaktblødning? Er det fordi du så bløder når i har sex? Forstår jeg det rigtigt? Og kan godt forstår at du er træt af det, at det ligger på et dårlig tidspunkt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.