BAE skriver:
Du må da gerne have din holdning, men hvorfor komme op med de negative ting? skræmme TS... Få det til at lyde som den største forbrydelse at man drikker kaffe med en pædagog der lige passer ens børn.
Hvorfor ikke bare skrive: nej, det synes jeg ikke..
Og det er da ikke samme princip.. hvordan skal to mennesker der dater nogensinde kunne påvirke dig? Hvor en spritbilist eller indbrudstyv præcis KAN påvirke dig lige pludselig, du kan miste alt eller en du har kære... og at to voksne mennesker dater, kan ikke skade dig, det kan de andre.
Det har ikke været min hensigt at skræmme TS.
men jeg er jo tydeligt ikke alene om at have den holdning, at det er forkert, og dét skal TS jo være forberedt på, at hun også vil møde i den virkelige verden, hvis hun indleder et forhold til sit barns lærer.
Det er da det fuldstændigt samme, at du mener, jeg skal være ligeglad, bare det ikke påvirker mig og mine. Der var dine ord, ikke mine. Jeg spørger om det så også gælder spritbilister, bare det ikke rammer mig og mine.
Det er da det fuldstændigt samme, at jeg åbenbart ikke må have en holdning, bare fordi det ikke vedrører mig.
At de indleder et forhold kan jo sagtens påvirke mit barn, hvis der opstår en eller anden konflikt eller situation omkring det forhold, som påvirker barnet/læreren/klassen.
Må jeg så have en holdning, hvis det sker?
Intet af det du har skrevet har ændret min holdning omkring, at jeg finder det ekstremt uprofessionelt at opsøge single mødre fra skolen på sociale medier, like deres billeder osv.
Der mener jeg, at man må have en professionel distance.