Anonym skriver:
Måske hører den egentlig ikke under her, men kunne ikke placere den andre steder.
Jeg bliver nød til at høre jeres mening.
Mine børns far og jeg er ikke sammen.
På børnenes skole er der en lære/pædagog, han har altid fanget min opmærksomhed. Der er noget over ham jeg bliver enorm tiltrukket af. Jeg har dog aldrig snakket med ham, andet end “hej og farvel”.
Men nu pludselig ud i det blå, fra den ene dag til den anden, begyndte han at like mine billeder på sociale medier. Pludselig begyndte vi at skrive meget uskyldigt frem og tilbage, om alt og ingen ting.
Han synes åbenbart også jeg er lidt sød.
Og så skrev han at han da gerne vil ses med mig en dag.
Men nu har han børnene (mine børn) i en af lektionerne i skoletiden i løbet af ugen.
Jeg er lidt itvivl om jeg allerede nu skal droppe det pga han har dem i løbet af ugen i lektioner, men han har dem jo også i sfo som sfo pædagog, som alle de andre børn også.
Min eks vil blive tosset hvis han fandt ud af det, men han ville rent faktisk bare blive tosset lige meget hvem jeg endte med at ses med.
Jeg nævnte det for ham. Og spurgte om hans mening. Han sagde at så længe det blev privat mellem os og skole osv holdes adskilt fra hinanden, kunne han ikke se problem i vi snakkede. Men han kunne også forstå mig.
Hvad ville i gøre?
Forstætte og se hvad der sker, det er jo helt nyt roligt og uskyldigt. Ses en dag? Droppe det nu?
Eller hvad ville i?
Det kan sagtens lade sig gøre. Min mor blev kærester med min pædagog dengang jeg gik i fritidshjem. Det påvirkede overhovedet ikke min relation til ham når jeg var der.
Det var to typer af relation og det kunne både ham og jeg navigere i. Der var ingen mobning eller anden negativ tilgang.
Desuden så er SFO jo kun 3 + 4 klasse og det er jo ikke sikkert han kommer til at være lærer i mellemskolen for dit barn.
Go for it