Kantar123 skriver:
Hvorfor er du ikke skeptisk eller kritisk overfor corona sygdommen? Hvorfor bekymrer du dig ikke om den levende vira fremfor den ikke levende? Og hvorfor forholder du dig ikke til mutationernes betydning for sundheden generelt i vores verdenssamfund?
Millioner er døde af corona relateret sygdom. Kan du sige det samme om vaccinerne fra Moderna og Pfizer - også med hensyn til bivirkninger?
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår spørgsmålet.
jeg er mindre bekymret for COVID 19, end jeg er for vaccinerne.
jeg kender mange, der har været smittet med COVID, bl.a. min søn, min svigerfamilie, mine kollegaer, min ex-mand og hans familie inklusiv hans mor og min svogers gamle mormor og morfar, begge med underliggende sygdomme bl.a. kræft. Forløbene har været forskellige og ikke alle behagelige, men ingen er heldigvis døde.
jeg har konstateret, at der ingen overdødelighed var i Danmark i 2020 og jeg har ligeledes konstateret, at risikoen for død er lille, med mindre du er meget gammel eller i risikogruppen. Herudover kender sygevæsenet virussen bedre og hospitalerne er blevet bedre til at afhjælpe folk fra at dø.
mht. verdensundheden så er hospitalsvæsenet i bl.a. Indien og Indonesien meget dårligt. Ligeledes er jeg ikke sikker på, at man helt kan regne med de dødstal, der bliver meldt ud fra de forskellige lande.
mht. mutation af virus så er det hvad virus gør. Du kan ikke stoppe en mutation ved en vaccine, ellers ville man have vaccineret hele verden for influenza virussen.
Anmeld
Citér