Boyz2 skriver:
Mine børn er som sagt vaccineret i henhold til det danske vaccinations program med gamle gennemtestede vacciner.
De bliver ikke vaccineret med mRNA vacciner. Det er rigtigt, at Jeg ikke ofre mine børn for samfundets skyld.
MFR er rigtig nok gennemtestet, men det betyder ikke, at du er sikret et uproblematisk forløb. Der er også både allergiske reaktioner og bivirkninger i forbindelse med MFR, men man vurderer at komplikationer fx i forbindelse med mæslinger er hyppigere end komplikationer ved MFR, og man tilråder derfor MFR.
Det er som sådan det samme argument med covid vaccinerne. Man vurderer komplikationer i forbindelse med covid19 er hyppigere end komplikationer ved vaccinen.
Man har selvsagt ret til selv at vurdere og ikke.mindst, hvad kan jeg bedst leve med hvis det værste skulle ske.
Da min første skulle have MFR blev der tænkt mange tanker, og talt meget med vores egen læge, det same med HPV. Og på et tidspunkt må.man jo vælge nogle at stole på, for der er for og imod. Jeg valgte min praktiserende læge, for hvordan skulle jeg ellers forholde mig fx ved sygdom, hvis jeg ikke stolede på hendes faglighed?
Du skal selvsagt vælge, ligesom alle andre skal, men der vil altid kunne opstå komplikationer ved vaccinerne, så hvis det er begrundelsen imod så skal man sige nej tak til dem alle sammen.
Anmeld
Citér