Det kan jeg da se om jeg kan grave frem, hvis du også lige gider finde en (valid) kilde til din påstand? - det er sgu altid nemt at slynge en eller anden random påstand ud og så skal vi andre sidde og finde evidens, der kan modbevise det....
Men det er jo netop det regering gør. Kommer med en masse påstande og så kan andre sidde og modbevise det.
COVID 19 kommer fra en flagermus - det er så modbevist - læs dr. Faucis e-mails
AstraZeneca er en sikker vaccine - det er så modbevist, men først efter flere i Danmark blev vaccineret med den.
vaccinerne er sikre for gravide - der er pt. 5 måneders data vedrørende testning på gravide og moderna er først nu begyndt at teste på gravide.
mRNA vaccinerne er gennem testet - vi har bare overset bivirkninger som hjerteflimmer hos unge mænd og blædningsforstyrelser hos kvinder og vi er ikke helt sikre på hvorfor, men vi smider lige nogle teser på banen.
Jeg tænker, at der kommer flere modbeviser på regeringens påstande i fremtiden, så jeg tænker, at vi nok skal høre mere om den teori som uvildige forskere pt. fremlægger.
du behøver ikke finde en kilde på denne påstand. Pt. er de påstande der kommer fra regeringerne og medicinalfirmaerne i verden alligevel så usikre, da ingen rigtigt ved noget efter kun 1,5 år med dissse vacciner.
Anmeld
Citér