Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Charl90 skriver:

3+5 og tog denne her til morgen

Så bliver det en god tur til Lalandia uden mens

Stort tillykke og rigtig god ferie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2021

Enmere20

Charl90 skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

28. juli 2021

Mkv

Mkv skriver:

Jeg tillader mig at hoppe med her, selvom jeg har testdag på lørdag d. 31.

Første cyklus, 2. Barn. Normalt har jeg en regelmæssig cyklus på 29 dage, men i dag har jeg pletblødt på cyklusdag 24. Jeg er spændt på hvad det mon betyder. Tidlig mens, eller måske et æg der sætter sig

Jeg småbløder stadig, men ingen egentlig mens. Men hellere ingen ømme bryster, kvalme eller andet

Med min datter fra august 18 havde jeg ingen blødning, men til gengæld kastede jeg op og havde ømme bryster allerede fra 3+4.

Jeg har i dag købt apotekets tidlige digitale test, som kan teste fra 4 dags før mens. Er her nogen med erfaring med den?

Det kribler i mig for at tage den nu, og jeg hader at jeg er nødt til at vente til i morgen tidlig. Jeg bryder mig egentlig ikke om betegnelsen "test monster", men det er vist allerede det jeg er ved at blive

Anmeld Citér

28. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Charl90 skriver:

Åhh stort tillykke

Anmeld Citér

1. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg skal testmonsteret fri her 3+3, og selvom det er tidligt, så er der ikke så meget som en skygge. Fuldstændig negativ.

vi regner ikke med at det bliver i denne cyklus (fandt heller ÆL denne cyklus med test), og håber så på næste

Anmeld Citér

1. august 2021

Milla22

Jeg vil også være med! Jeg skal teste på onsdag, men har snydt og testet tidligt med en meeeeeeget svag streg. Så jeg tester imorgen igen

Har ingen symptomer andet end lidt murren. Håber vi alle står med tydelige tests på vores testdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. august 2021

Charl90

Milla22 skriver:

Jeg vil også være med! Jeg skal teste på onsdag, men har snydt og testet tidligt med en meeeeeeget svag streg. Så jeg tester imorgen igen

Har ingen symptomer andet end lidt murren. Håber vi alle står med tydelige tests på vores testdag

Uha hvor spændene man kan ane noget hele og lykke

Anmeld Citér

2. august 2021

Rbf96

Jeg melder mig på banen! Første cyklus i gang og officiel testdag d. 10. august, hvor jeg vil være 4+0. Men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg går igang med at teste noget før

Anmeld Citér

2. august 2021

Naha

3+1

Anmeld Citér

2. august 2021

Mkv

3+4 og 4+1 De sidste 2 tests viser ret godt hvor stor forskel der er i tydelighed. De er taget med 3 minutters mellemrum, da jeg småpanikkede over den første utydelig streg, som var nærmest ikke eksisterende efter 3 minutter, men dog kom inden 5 minutter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.