Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Puha synes mit humør de sidste to dage har været helt i kulkælderen.. Mine tests i går og i dag var stadig VIRKELIG svage..
Jeg er i dag 3+6 (får normalt pletblødning aftenen inden mens, så det er jo i aften) men jeg har bare virkelig de der stik og jag og konstant spænding dernede, de har været der ca. 3 dage efter ÆL, og de føles ligesom dengang jeg ventede mit 1. og 2. barn, så jeg prøver at tænke positivt, men når testen ikke kommer ordentligt frem (som i overhovedet næsten ikke), så er det svært

Er bange for jeg psyker min mens. til at udeblive.. den er altid på slaget spot on 28 dage.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2021

Mom2be2022

Melder mig lige med her

Jeg har test dag D. 1 juli. Skulle være 3+0 idag, (hvis den er der).  
Har idag testet for at se om ovitrelle er ude af kroppe, men testede svag positiv, så er det nok ikke.

Er i fertilitetsbehandling som solo og dette er min 2 cyklus.

indtil videre har jeg kun symptomer  som oppustethed (så meget at jeg ikke kan passe mine bukser ) luft i maven og lidt stik og jag.  

Anmeld Citér

24. juni 2021

Skumfidus1

Har i dag 3+4 testet positiv ��.

Der er lige et par dage endnu til testdag ��men pt ser det ganske fornuftigt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juni 2021

Skumfidus1

Moth skriver:

Melder mig lige med her

Jeg har test dag D. 1 juli. Skulle være 3+0 idag, (hvis den er der).  
Har idag testet for at se om ovitrelle er ude af kroppe, men testede svag positiv, så er det nok ikke.

Er i fertilitetsbehandling som solo og dette er min 2 cyklus.

indtil videre har jeg kun symptomer  som oppustethed (så meget at jeg ikke kan passe mine bukser ) luft i maven og lidt stik og jag.  

Hvem går du ved ? Er selv i behandling hos Ivf syd med donoræg.

Anmeld Citér

24. juni 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Reign skriver:

Puha synes mit humør de sidste to dage har været helt i kulkælderen.. Mine tests i går og i dag var stadig VIRKELIG svage..
Jeg er i dag 3+6 (får normalt pletblødning aftenen inden mens, så det er jo i aften) men jeg har bare virkelig de der stik og jag og konstant spænding dernede, de har været der ca. 3 dage efter ÆL, og de føles ligesom dengang jeg ventede mit 1. og 2. barn, så jeg prøver at tænke positivt, men når testen ikke kommer ordentligt frem (som i overhovedet næsten ikke), så er det svært

Er bange for jeg psyker min mens. til at udeblive.. den er altid på slaget spot on 28 dage.. 

Åh kram til dig. Jeg håber det stadig kan nå at udvikle sig i den rigtige retning  Er dine test svagere nu eller samme som tidligere? Men hvis ikke og det er en bio, så giver det vel ok mening hvis din mens er lidt forsinket? 

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke om de stik og jag. Jeg var gravid tidligere på året (mistede 9+) og der havde jeg dem ikke, kun ømme bryster. Nu har jeg haft smerterne + lidt kvalme ved to cyklusser, men ikke ved andre cyklusser og ingen positive tests. Tester heller ikke med tidlige tests. Ved ikke om min krop bare har ændret sig efter graviditet eller hvad der foregår. Men det er ikke nogle sjove dage at gå og vente på dommen med de mærkelig jag.

Anmeld Citér

24. juni 2021

Mom2be2022

Hvem går du ved ? Er selv i behandling hos Ivf syd med donoræg.

Jeg har valgt en privat. Havde fået en henvisning til Skive, men de ville at jeg skulle tag ca 10 kg, hvilket er helt muligt for mig.

jeg havde heller ikke lyst til at vente så længe, hørte nemlig ikke fra dem i ca 1 år, hvorefter jeg tog kontakt til en privatklinik, hvoraf jeg der er gik 3 dage og så var jeg igang

Anmeld Citér

24. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
Moth skriver:

Jeg har valgt en privat. Havde fået en henvisning til Skive, men de ville at jeg skulle tag ca 10 kg, hvilket er helt muligt for mig.

jeg havde heller ikke lyst til at vente så længe, hørte nemlig ikke fra dem i ca 1 år, hvorefter jeg tog kontakt til en privatklinik, hvoraf jeg der er gik 3 dage og så var jeg igang

Held og lykke! Jeg har også været i behandling. Nu gravid med andet icsi barn

Du er sej!

Anmeld Citér

24. juni 2021

Mom2be2022

Nulle2020 skriver:

Held og lykke! Jeg har også været i behandling. Nu gravid med andet icsi barn

Du er sej!

Mange tak og Stort tillykke

Anmeld Citér

25. juni 2021

tutti

Reign skriver:

Håber, du tester tydeligere i dag! Det er noget af en rutschebane dét her graviditet, men når du har set noget på en scanning, så lever håbet jo stadig

Anmeld Citér

25. juni 2021

Skumfidus1

Moth skriver:

Ja der er lang ventetid i det offentlige vi er også glade for at være i det private.

Havde lige en operation jeg skulle igennem inden vi kunne starte op �� men der gik vel 2 mdr så startede jeg på hormoner.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.