Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha synes mit humør de sidste to dage har været helt i kulkælderen.. Mine tests i går og i dag var stadig VIRKELIG svage..Jeg er i dag 3+6 (får normalt pletblødning aftenen inden mens, så det er jo i aften) men jeg har bare virkelig de der stik og jag og konstant spænding dernede, de har været der ca. 3 dage efter ÆL, og de føles ligesom dengang jeg ventede mit 1. og 2. barn, så jeg prøver at tænke positivt, men når testen ikke kommer ordentligt frem (som i overhovedet næsten ikke), så er det svært Er bange for jeg psyker min mens. til at udeblive.. den er altid på slaget spot on 28 dage..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melder mig lige med her
Jeg har test dag D. 1 juli. Skulle være 3+0 idag, (hvis den er der). Har idag testet for at se om ovitrelle er ude af kroppe, men testede svag positiv, så er det nok ikke.
Er i fertilitetsbehandling som solo og dette er min 2 cyklus.
indtil videre har jeg kun symptomer som oppustethed (så meget at jeg ikke kan passe mine bukser ) luft i maven og lidt stik og jag.
Har i dag 3+4 testet positiv .
Der er lige et par dage endnu til testdag men pt ser det ganske fornuftigt ud
Moth skriver: Melder mig lige med her Jeg har test dag D. 1 juli. Skulle være 3+0 idag, (hvis den er der). Har idag testet for at se om ovitrelle er ude af kroppe, men testede svag positiv, så er det nok ikke. Er i fertilitetsbehandling som solo og dette er min 2 cyklus. indtil videre har jeg kun symptomer som oppustethed (så meget at jeg ikke kan passe mine bukser ) luft i maven og lidt stik og jag.
Hvem går du ved ? Er selv i behandling hos Ivf syd med donoræg.
Reign skriver: Puha synes mit humør de sidste to dage har været helt i kulkælderen.. Mine tests i går og i dag var stadig VIRKELIG svage..Jeg er i dag 3+6 (får normalt pletblødning aftenen inden mens, så det er jo i aften) men jeg har bare virkelig de der stik og jag og konstant spænding dernede, de har været der ca. 3 dage efter ÆL, og de føles ligesom dengang jeg ventede mit 1. og 2. barn, så jeg prøver at tænke positivt, men når testen ikke kommer ordentligt frem (som i overhovedet næsten ikke), så er det svært Er bange for jeg psyker min mens. til at udeblive.. den er altid på slaget spot on 28 dage..
Åh kram til dig. Jeg håber det stadig kan nå at udvikle sig i den rigtige retning Er dine test svagere nu eller samme som tidligere? Men hvis ikke og det er en bio, så giver det vel ok mening hvis din mens er lidt forsinket?
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke om de stik og jag. Jeg var gravid tidligere på året (mistede 9+) og der havde jeg dem ikke, kun ømme bryster. Nu har jeg haft smerterne + lidt kvalme ved to cyklusser, men ikke ved andre cyklusser og ingen positive tests. Tester heller ikke med tidlige tests. Ved ikke om min krop bare har ændret sig efter graviditet eller hvad der foregår. Men det er ikke nogle sjove dage at gå og vente på dommen med de mærkelig jag.
Jeg har valgt en privat. Havde fået en henvisning til Skive, men de ville at jeg skulle tag ca 10 kg, hvilket er helt muligt for mig.
jeg havde heller ikke lyst til at vente så længe, hørte nemlig ikke fra dem i ca 1 år, hvorefter jeg tog kontakt til en privatklinik, hvoraf jeg der er gik 3 dage og så var jeg igang
Moth skriver: Jeg har valgt en privat. Havde fået en henvisning til Skive, men de ville at jeg skulle tag ca 10 kg, hvilket er helt muligt for mig. jeg havde heller ikke lyst til at vente så længe, hørte nemlig ikke fra dem i ca 1 år, hvorefter jeg tog kontakt til en privatklinik, hvoraf jeg der er gik 3 dage og så var jeg igang
Held og lykke! Jeg har også været i behandling. Nu gravid med andet icsi barn
Du er sej!
Nulle2020 skriver: Held og lykke! Jeg har også været i behandling. Nu gravid med andet icsi barn Du er sej!
Mange tak og Stort tillykke
Håber, du tester tydeligere i dag! Det er noget af en rutschebane dét her graviditet, men når du har set noget på en scanning, så lever håbet jo stadig
Ja der er lang ventetid i det offentlige vi er også glade for at være i det private.
Havde lige en operation jeg skulle igennem inden vi kunne starte op men der gik vel 2 mdr så startede jeg på hormoner.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128