Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
Sabrus skriver:

Har i går og dag testet positivt på en test fra Rema, henholdsvis 3+2 og 3+3. Svagt men med farve i. Men da jeg har hørt at der er folk som har problemer med dem, går jeg ned og køber en tidlig test i stedet for.

Så krydser vi bare fingere for at den også er positiv. Det er 2 cyklus for at lave en lillebror eller lillesøster

Jeg tænker de test du har taget er ligeså gode som alle andre. Hvis man holder en ubrugt test op i lyset, har denne ofte også en skyggestreg, det har alle dem jeg har set ihvertfald haft. 
Når man så tester, ønsker man sig ofte en positiv test, så man nærstuderer testen. Og så er det at man ser denne skyggestreg. Jeg siger ikke at det altid er sådan, men det har jeg oplevet flere gange  

Så hvis dine tests har farve i, og du ikke er i tvivl om dette i udstrakt arm, tænker jeg at den er god nok. Dog er du stadig ikke så langt henne, så test igen om nogle dage og se om den udvikler sig held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2021

Baby2022

Mortil_en skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men er spændt på en opdatering

Stadig ingen mens - nu to uger over tid

Menssmerter og oppustet så det basker

Jeg bliver simpelthen nødt til at købe en test i dag og teste i morgen tidlig

Anmeld Citér

2. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Baby2022 skriver:

Stadig ingen mens - nu to uger over tid

Menssmerter og oppustet så det basker

Jeg bliver simpelthen nødt til at købe en test i dag og teste i morgen tidlig

Det er godt nok lang tid over! Håber den er positiv i morgen

Mine mens smerter er kommet igen efter et par dages pause og føles nu mere som normale mens smerter så nu tror jeg snart den kommer

Anmeld Citér

2. juli 2021

Baby2022

Mortil_en skriver:

Det er godt nok lang tid over! Håber den er positiv i morgen

Mine mens smerter er kommet igen efter et par dages pause og føles nu mere som normale mens smerter så nu tror jeg snart den kommer

Desværre tror jeg også den er på vej her...

Har lige fået brunt/lyserødt udflåd så nu kommer den selvfølgelig når vi rejser på badeferie mandag  Den ferie var ellers planlagt efter min mens

Anmeld Citér

6. juli 2021

Mortil_2

Baby2022 skriver:

Desværre tror jeg også den er på vej her...

Har lige fået brunt/lyserødt udflåd så nu kommer den selvfølgelig når vi rejser på badeferie mandag  Den ferie var ellers planlagt efter min mens

Hvordan gik det, kom den i weekenden? Håber du nyder ferien. helst uden mens

Anmeld Citér

6. juli 2021

SBV

Jeg har testet positiv siden 3+2 og er idag 4+0. Jeg er dog lidt nervøs for om det overhovedet bliver til nået, da jeg har haft lidt pletblødning on/off. Mine tests er dog ikke blevet mindre ‘positive’, så det er en lidt frustrerende situation at stå i. 

Andre der har prøvet det samme?

Anmeld Citér

6. juli 2021

Mortil_2

SBV skriver:

Jeg har testet positiv siden 3+2 og er idag 4+0. Jeg er dog lidt nervøs for om det overhovedet bliver til nået, da jeg har haft lidt pletblødning on/off. Mine tests er dog ikke blevet mindre ‘positive’, så det er en lidt frustrerende situation at stå i. 

Andre der har prøvet det samme?

Jeg pletblødte med min datter omkring 4+0 eller også var det lidt senere. Det var vidst kun en enkelt dag. Så længe det kun er pletblødning tror jeg ikke der er fare på færde

Anmeld Citér

6. juli 2021

SBV

Mortil_en skriver:

Jeg pletblødte med min datter omkring 4+0 eller også var det lidt senere. Det var vidst kun en enkelt dag. Så længe det kun er pletblødning tror jeg ikke der er fare på færde

Tusind tak for dit svar, det giver lidt ro i maven �� Jeg må bare afvente og se hvad der sker. 

Anmeld Citér

6. juli 2021

Mortil_2

Jeg har virkelig svært ved at bevare tålmodigheden i disse dage. Er på dag 34 og føler slet ikke at mens er på vej.

Tog både g test og æl test i går. Begge totalt negative. Vil bare så gerne at min cyklus starter så vi kan komme igang. Synes denne første cyklus er pænt frustrerende

Anmeld Citér

8. juli 2021

Mini-my

Jeg deltager lige i denne tråd ��

Det er 2. Cyklus her og har til morgen taget denne test. 

Er ikke helt 100 på, hvornår ægløsning var, men burde være 3+4 i dag, så håber bare den bliver siddende ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.