Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mens kom på slaget i dag Det var 4. Forsøg efter MA. Begynder at blive liiidt træt af det. Æv
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommersol2021 skriver: Min mens kom på slaget i dag Det var 4. Forsøg efter MA. Begynder at blive liiidt træt af det. Æv
Øv, det er jeg ked af at høre ! Håber, det bliver din tur næste gang
Øv ja! håber også det lykkes for dig næste gang. Det er svært at være tålmodig når man bare ønsker en graviditet så højt
Øv! Krydser fingre for, at det snart er din tur
Taak I det mindste får jeg en hundehvalp næste uge, så må jeg trøste mig med den
Øv, er gået 5 dage over tid og har haft menssmerter i snart en uge, men ingen mens og en negativ test her til morgen
Sommersol2021 skriver: Taak I det mindste får jeg en hundehvalp næste uge, så må jeg trøste mig med den
Den skal nok holde dig aktiveret er næste mange måneder det er næsten som at få en baby i huset
Baby2022 skriver: Øv, er gået 5 dage over tid og har haft menssmerter i snart en uge, men ingen mens og en negativ test her til morgen
Argh hvor frustrerende!!
Årh!
Åh, håber du snart får mens eller positiv test. Det så træls når kroppen driller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128