Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Tillykke til jer med positive test

Jeg er 3+3 (hvis noget). Har ondt i skambenet og lysken. Mhhhh går lidt ud af mit gode skind. Overvejer at teste i morgen men plejer først teste på mens-dag. Oplevede det samme forrige cyklus, men der kom mens forsinket. 

Har det på samme måde. Er i første cyklus og har haft mega meget murren i mave samt kvalme, som dog nu virker til at være forsvundet. Er ret sikker på at det er bivirkninger af p-pille stop, men man kan jo ikke lade være med at håbe bare lidt

Hvornår har du test dag?

Jeg kan ikke overskue at se en negativ test så jeg holder mig i skindet til jeg evt går over tid og forhåbentligt længere da det er første cyklus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Jeg er (forhåbentlig) 4+2 idag og skal have taget blodprøve i eftermiddag. Jeg er dælme spændt på at høre svaret imorgen, selvom graviditetstestene fra de sidste par dage ser lovende ud 

Denne er fra idag

Held og lykke til jer der stadig venter på testdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_en skriver:

Har det på samme måde. Er i første cyklus og har haft mega meget murren i mave samt kvalme, som dog nu virker til at være forsvundet. Er ret sikker på at det er bivirkninger af p-pille stop, men man kan jo ikke lade være med at håbe bare lidt

Hvornår har du test dag?

Jeg kan ikke overskue at se en negativ test så jeg holder mig i skindet til jeg evt går over tid og forhåbentligt længere da det er første cyklus 

Jeg testede i morges men den var negativ. Det er også første gang jeg tester “for tidligt”. Tænkte bare at hvis den var negativ slap jeg for at spekulere mere. Har testdag d. 25, men regner nu ikke med noget nu trods murren. 

Hvornår har du testdag? P-pille stop kan være tricky ja. Krydser fingre for dig. 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Jeg testede i morges men den var negativ. Det er også første gang jeg tester “for tidligt”. Tænkte bare at hvis den var negativ slap jeg for at spekulere mere. Har testdag d. 25, men regner nu ikke med noget nu trods murren. 

Hvornår har du testdag? P-pille stop kan være tricky ja. Krydser fingre for dig. 

Øv at den var negativ. Men håber at du kan få ro på tankerne så ��

Jeg har først test dag 1 juli, men tror ikke man kan regne med at noget passer her i første cyklus. Håber bare den bliver stabil hurtigt så jeg har noget at gå efter

Held og lykke til dig også

Anmeld Citér

22. juni 2021

tutti

Sommersol2021 skriver:

Nogle tests bliver jo først positive efter den dag, man skulle have haft sin mens, så måske du bare er alt for tidligt på den  jeg krydser fingre for at det stadig kan udvikle sig!

Anmeld Citér

23. juni 2021

Sabrus

Vi er på 2 cyklus for at lave en lillebror eller lillesøster.

Havde en pletblødning den 17, som tænker har været min ÆL. Den lå som altid tidligt i min cyklus, forventer først mens den 6/7. Er lidt i vildrede for hvornår jeg tør at teste. Har haft lidt niv og jag i underlivet i går og i dag. Har før testet positiv 3+2 og 3+4. Har heldigvis ingen test i hjemmet, ellers var jeg nok begyndt at teste om få dage ��

Anmeld Citér

23. juni 2021

tutti

Nå, men de udvikler sig heldigvis - så håber vi bare på, at den bliver derinde denne gang

Er måske 3+5, så det er stadig meget tidligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2021

Nulle2020

tutti skriver:

Nå, men de udvikler sig heldigvis - så håber vi bare på, at den bliver derinde denne gang

Er måske 3+5, så det er stadig meget tidligt

Din 3+5 ligner min 3+5, hvad siger en almindelig test?

Anmeld Citér

23. juni 2021

Nulle2020

Min blodprøve igår har jeg fået svar på idag, og den var super fin positiv også så nu tør jeg tro på det.

Anmeld Citér

23. juni 2021

tutti

Din 3+5 ligner min 3+5, hvad siger en almindelig test?

Altså en clearblue digital test eller ikke-tidlig test

Og tillykke med din positive blodprøve! Hvor langt skulle du være / hvad var tallet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.