Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Åh kram til dig. Jeg håber det stadig kan nå at udvikle sig i den rigtige retning  Er dine test svagere nu eller samme som tidligere? Men hvis ikke og det er en bio, så giver det vel ok mening hvis din mens er lidt forsinket? 

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke om de stik og jag. Jeg var gravid tidligere på året (mistede 9+) og der havde jeg dem ikke, kun ømme bryster. Nu har jeg haft smerterne + lidt kvalme ved to cyklusser, men ikke ved andre cyklusser og ingen positive tests. Tester heller ikke med tidlige tests. Ved ikke om min krop bare har ændret sig efter graviditet eller hvad der foregår. Men det er ikke nogle sjove dage at gå og vente på dommen med de mærkelig jag.

Sommersol2021 & Tutti

Testen i morges var ikke rigtig eksisterende (det skal lige siges det ikke var samme mærke jeg brugte de andre gange), men jeg blev alligevel lidt presset i dag.. Heldigvis kunne jeg få en læge på arbejdet til at skanne mig og der så vi en gestationssæk og muligvis en blommesæk, stadig meget tidligt dog

Lige da lægen tog proben ud sad der en lillebitte blødning på spidsen (på størrelse med en tommelfingernegl) og lægen var ikke nervøs, selvom jeg var mere skeptisk... efter jeg kom hjem tørrede jeg mikroskopisk brunt blod væk, har ikke set skyggen af blod her til aften, og lægen var også ret hård dernede, så håber at det bare var blødning fra nogle hævede slimhinder

Jeg prøver at tage ja-hatten på igen  
Har vedhæftet nogle lidt utydelige billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Reign skriver:

Sommersol2021 & Tutti

Testen i morges var ikke rigtig eksisterende (det skal lige siges det ikke var samme mærke jeg brugte de andre gange), men jeg blev alligevel lidt presset i dag.. Heldigvis kunne jeg få en læge på arbejdet til at skanne mig og der så vi en gestationssæk og muligvis en blommesæk, stadig meget tidligt dog

Lige da lægen tog proben ud sad der en lillebitte blødning på spidsen (på størrelse med en tommelfingernegl) og lægen var ikke nervøs, selvom jeg var mere skeptisk... efter jeg kom hjem tørrede jeg mikroskopisk brunt blod væk, har ikke set skyggen af blod her til aften, og lægen var også ret hård dernede, så håber at det bare var blødning fra nogle hævede slimhinder

Jeg prøver at tage ja-hatten på igen  
Har vedhæftet nogle lidt utydelige billeder!

Hvor dejligt at scanning så fin ud. Så får du forhåbentligt snart en flot positiv test har hørt at nogen først kan teste positiv efter 5+ 

Anmeld Citér

25. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Mortil_en skriver:

Hvor dejligt at scanning så fin ud. Så får du forhåbentligt snart en flot positiv test har hørt at nogen først kan teste positiv efter 5+ 

Jeg håber virkelig og det ikke er en bio

Anmeld Citér

25. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Reign skriver:

Jeg håber virkelig og det ikke er en bio

Pyh ja det må være nervepirrende! Håber at den bliver siddende

Anmeld Citér

26. juni 2021

M_M

Havde testdag i forgårs. 
Jeg er nu to dage over tid uden skyggen af mens, stadig en høj temperatur og bragende negative test.

Jeg går aldrig, aldrig, aldrig længere end 11 dage efter ægløsning og nu er jeg på dag 13. 
Især den her måned er jeg 110% sikker på hvad dag ægløsningen lå.
Så det er ikke engang det der snyder mig.

Det er typisk når man går og håber på mens, fordi vi starter i behandling så snart den kommer.

Anmeld Citér

26. juni 2021

Morpåudebane

3+2 og desværre kun den famøse skyggestreg. Så trods sindsygt ømme bryster de sidste 4-5 dage så tvivler jeg stærkt på at den et der 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
M_M skriver:

Havde testdag i forgårs. 
Jeg er nu to dage over tid uden skyggen af mens, stadig en høj temperatur og bragende negative test.

Jeg går aldrig, aldrig, aldrig længere end 11 dage efter ægløsning og nu er jeg på dag 13. 
Især den her måned er jeg 110% sikker på hvad dag ægløsningen lå.
Så det er ikke engang det der snyder mig.

Det er typisk når man går og håber på mens, fordi vi starter i behandling så snart den kommer.

Jeg håber da meget at din negative test bliver positiv! Men ellers held og lykke med behandlingen

Anmeld Citér

26. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

3+2 og desværre kun den famøse skyggestreg. Så trods sindsygt ømme bryster de sidste 4-5 dage så tvivler jeg stærkt på at den et der 

Håber din skyggestreg udvikler sig! 3+2 er jo stadig noget tidligt at teste  

Jeg testede også ultrasvagt/skygge da jeg var 3+2

Anmeld Citér

26. juni 2021

Morpåudebane

Nulle2020 skriver:

Håber din skyggestreg udvikler sig! 3+2 er jo stadig noget tidligt at teste  

Jeg testede også ultrasvagt/skygge da jeg var 3+2

Ja det er selvfølgelig rigtigt, også kun fordi jeg de sidste 3 gange er testet svagt positivt 3+2 så når den er SÅ negativ, så tror jeg ikke på den men man ved selvfølgelig først med sikkerhed når mens kommer

Anmeld Citér

26. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Nå fik en frisk blødning for en time siden… den er ikke stor, men den er der nok til at jeg tænker det var en bio æv..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.