Åh kram til dig. Jeg håber det stadig kan nå at udvikle sig i den rigtige retning
Er dine test svagere nu eller samme som tidligere? Men hvis ikke og det er en bio, så giver det vel ok mening hvis din mens er lidt forsinket?
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke om de stik og jag. Jeg var gravid tidligere på året (mistede 9+) og der havde jeg dem ikke, kun ømme bryster. Nu har jeg haft smerterne + lidt kvalme ved to cyklusser, men ikke ved andre cyklusser og ingen positive tests. Tester heller ikke med tidlige tests. Ved ikke om min krop bare har ændret sig efter graviditet eller hvad der foregår. Men det er ikke nogle sjove dage at gå og vente på dommen med de mærkelig jag. 
Sommersol2021 & Tutti
Testen i morges var ikke rigtig eksisterende (det skal lige siges det ikke var samme mærke jeg brugte de andre gange), men jeg blev alligevel lidt presset i dag.. Heldigvis kunne jeg få en læge på arbejdet til at skanne mig og der så vi en gestationssæk og muligvis en blommesæk, stadig meget tidligt dog 
Lige da lægen tog proben ud sad der en lillebitte blødning på spidsen (på størrelse med en tommelfingernegl) og lægen var ikke nervøs, selvom jeg var mere skeptisk... efter jeg kom hjem tørrede jeg mikroskopisk brunt blod væk, har ikke set skyggen af blod her til aften, og lægen var også ret hård dernede, så håber at det bare var blødning fra nogle hævede slimhinder 

Jeg prøver at tage ja-hatten på igen
Har vedhæftet nogle lidt utydelige billeder!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér