Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Reign skriver:

Nå fik en frisk blødning for en time siden… den er ikke stor, men den er der nok til at jeg tænker det var en bio æv..

Øv det er jeg ked af at høre Så har du nok haft ret i dine bange anelser desværre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Reign skriver:

Nå fik en frisk blødning for en time siden… den er ikke stor, men den er der nok til at jeg tænker det var en bio æv..

Åh æv, det så ellers lovende ud med gestationssækken. Håber den er der for dig snart så

Anmeld Citér

26. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Mortil_en skriver:

Øv det er jeg ked af at høre Så har du nok haft ret i dine bange anelser desværre

Ja desværre

Jeg ønsker jer alt held og lykke på resten af en fantastisk rejse

Anmeld Citér

26. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Sommersol2021 skriver:

Åh æv, det så ellers lovende ud med gestationssækken. Håber den er der for dig snart så

Mange tak

Håber at I andre går hele vejen uden nogle bump på vejen

Anmeld Citér

28. juni 2021

Mom2be2022

Har idag testet på Babyplan, men er lidt usikker på resultatet 

vil være 3+4 idag håber i kan se noget på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. juni 2021

Baby2022

Stadig ingen mens

Er gået 9 dage over tid, og den test jeg tog i torsdags var totalt negativ

Har ikke testet siden, for jeg har ikke fået købt flere tests desværre

Jeg har ingen symptomer på noget som helst udover periodevise “smerter” i livmoderen og niv/stik i lysken hvis jeg rejser mig op for hurtigt. 
Har også forhøjet temperatur på ca 1 grad over hvad jeg plejer

Nogle der har prøvet det samme og stadig været gravide?? Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Min mens plejer at være regelmæssig

Anmeld Citér

28. juni 2021

M_M

Jeg er desværre også ude for denne omgang - og det bliver en helt anden rejse herfra.

Starter op på IVF behandling nu og hormoner d. 15.

Fangede en bio denne gang og min mens blev 4 dage forsinket på den bekostning. Men det betyder så også at ægudtagning og evt oplægning rammer vores ferie og det er vi egentlig ok med. Så er der ikke rigtig nogen stress med job osv.

Så... Nu venter en heeelt anden rejse og kogle andre tager over herfra. 

Anmeld Citér

28. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
M_M skriver:

Jeg er desværre også ude for denne omgang - og det bliver en helt anden rejse herfra.

Starter op på IVF behandling nu og hormoner d. 15.

Fangede en bio denne gang og min mens blev 4 dage forsinket på den bekostning. Men det betyder så også at ægudtagning og evt oplægning rammer vores ferie og det er vi egentlig ok med. Så er der ikke rigtig nogen stress med job osv.

Så... Nu venter en heeelt anden rejse og kogle andre tager over herfra. 

Øv hvor træls! men held og lykke med den nye og meget anderledes rejse!

Jeg har også været i behandling hvor er det heldigt at det passer ind i jeres ferie, det andet er simpelthen så stressende

Anmeld Citér

30. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Baby2022 skriver:

Stadig ingen mens

Er gået 9 dage over tid, og den test jeg tog i torsdags var totalt negativ

Har ikke testet siden, for jeg har ikke fået købt flere tests desværre

Jeg har ingen symptomer på noget som helst udover periodevise “smerter” i livmoderen og niv/stik i lysken hvis jeg rejser mig op for hurtigt. 
Har også forhøjet temperatur på ca 1 grad over hvad jeg plejer

Nogle der har prøvet det samme og stadig været gravide?? Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Min mens plejer at være regelmæssig

Jeg har ikke prøvet det, men er spændt på en opdatering

Anmeld Citér

1. juli 2021

Sabrus

Har i går og dag testet positivt på en test fra Rema, henholdsvis 3+2 og 3+3. Svagt men med farve i. Men da jeg har hørt at der er folk som har problemer med dem, går jeg ned og køber en tidlig test i stedet for.

Så krydser vi bare fingere for at den også er positiv. Det er 2 cyklus for at lave en lillebror eller lillesøster

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.