Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med de positive tests
Jeg har selv taget en MEGET tidlig test 3+1 som var meget svag positiv, men i går var den blevet en lille smule mere tydelig, og kunne så ikke dy mig for at UL-skanne mig selv i dag på jobbet, det ligner en lillebitte fin gestationssæk så de murrende smerter dernede giver mening
Tester igen i morgen og håber den er mere tydelig er så glad
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Til jer der tester positiv, hvilke symptomer oplever I? Jeg havde ÆL d. 15. Juni og de sidste par dage har jeg haft enormt ømme bryster. Men det er også det. Jeg har normalt ømme bryster op mod mens, men jeg synes det er noget kraftigere denne gang.
Komnubaby3 skriver: Til jer der tester positiv, hvilke symptomer oplever I? Jeg havde ÆL d. 15. Juni og de sidste par dage har jeg haft enormt ømme bryster. Men det er også det. Jeg har normalt ømme bryster op mod mens, men jeg synes det er noget kraftigere denne gang.
Murrende fornemmelse der er lidt stærkere end normalt inden mens
meget lidt ømme bryster og en enkel dag med kvalme.. der er også massere der ikke får nogen symptomer
Stort tillykke til jer der har fået nogle flotte positive teste
Her kom mens i lørdags, så jeg er med på en omgang mere i juli, hvor den står på sommerferie - og mon ikke mere tid til hinanden kunne give et positivt udfald
Tillykke til jer med positive test
Jeg er 3+3 (hvis noget). Har ondt i skambenet og lysken. Mhhhh går lidt ud af mit gode skind. Overvejer at teste i morgen men plejer først teste på mens-dag. Oplevede det samme forrige cyklus, men der kom mens forsinket.
Jeg har primært kun oplevet murren i underlivet og stik/jag ved skambenet og i lysken. Jeg har ikke oplevet noget ømhed i brysterne, men det oplevede jeg heller ikke for en måned siden (hvor jeg fik en bio). Så nu må vi se, om det udvikler sig i den positive retning
Jeg tog lige en test igen her til morgen, 2-3 dage føltes pludselig som meget lang tid! Men stregen er lidt kraftigere end i går, så lad os håbe at det fortsætter
Vil da også gerne være med her.. er dog kun hvis der er noget 2+6 i dag i følge æggeløsning.. men i følge sidste mens første dag er jeg 3+4..
det er første cyklus med donor jeg er på..
Reign skriver: Tillykke med de positive tests Jeg har selv taget en MEGET tidlig test 3+1 som var meget svag positiv, men i går var den blevet en lille smule mere tydelig, og kunne så ikke dy mig for at UL-skanne mig selv i dag på jobbet, det ligner en lillebitte fin gestationssæk så de murrende smerter dernede giver mening Tester igen i morgen og håber den er mere tydelig er så glad
Stort tillykke! og hvilken luksus lige at kunne scanne sig selv
Jeg hopper også med på denne tråd! Er pt. 12DPO (CD31) - negativ test imorges
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128