Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Tillykke med de positive tests

Jeg har selv taget en MEGET tidlig test 3+1 som var meget svag positiv, men i går var den blevet en lille smule mere tydelig, og kunne så ikke dy mig for at UL-skanne mig selv i dag på jobbet, det ligner en lillebitte fin gestationssæk  så de murrende smerter dernede giver mening

Tester igen i morgen og håber den er mere tydelig  er så glad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2021

Komnubaby3

Til jer der tester positiv, hvilke symptomer oplever I? Jeg havde ÆL d. 15. Juni og de sidste par dage har jeg haft enormt ømme bryster. Men det er også det. Jeg har normalt ømme bryster op mod mens, men jeg synes det er noget kraftigere denne gang. 

Anmeld Citér

21. juni 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Komnubaby3 skriver:

Til jer der tester positiv, hvilke symptomer oplever I? Jeg havde ÆL d. 15. Juni og de sidste par dage har jeg haft enormt ømme bryster. Men det er også det. Jeg har normalt ømme bryster op mod mens, men jeg synes det er noget kraftigere denne gang. 

Murrende fornemmelse der er lidt stærkere end normalt inden mens

meget lidt ømme bryster og en enkel dag med kvalme.. der er også massere der ikke får nogen symptomer

Anmeld Citér

21. juni 2021

Ønskebarn22

Stort tillykke til jer der har fået nogle flotte positive teste

Her kom mens i lørdags, så jeg er med på en omgang mere i juli, hvor den står på sommerferie - og mon ikke mere tid til hinanden kunne give et positivt udfald

Anmeld Citér

21. juni 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tillykke til jer med positive test

Jeg er 3+3 (hvis noget). Har ondt i skambenet og lysken. Mhhhh går lidt ud af mit gode skind. Overvejer at teste i morgen men plejer først teste på mens-dag. Oplevede det samme forrige cyklus, men der kom mens forsinket. 

Anmeld Citér

21. juni 2021

tutti

Komnubaby3 skriver:

Jeg har primært kun oplevet murren i underlivet og stik/jag ved skambenet og i lysken. Jeg har ikke oplevet noget ømhed i brysterne, men det oplevede jeg heller ikke for en måned siden (hvor jeg fik en bio). Så nu må vi se, om det udvikler sig i den positive retning 

Anmeld Citér

22. juni 2021

tutti

Jeg tog lige en test igen her til morgen, 2-3 dage føltes pludselig som meget lang tid! Men stregen er lidt kraftigere end i går, så lad os håbe at det fortsætter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2021

Masi1112

Vil da også gerne være med her.. er dog kun hvis der er noget 2+6 i dag i følge æggeløsning.. men i følge sidste mens første dag er jeg 3+4.. 

det er første cyklus med donor jeg er på.. �� 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Reign skriver:

Tillykke med de positive tests

Jeg har selv taget en MEGET tidlig test 3+1 som var meget svag positiv, men i går var den blevet en lille smule mere tydelig, og kunne så ikke dy mig for at UL-skanne mig selv i dag på jobbet, det ligner en lillebitte fin gestationssæk  så de murrende smerter dernede giver mening

Tester igen i morgen og håber den er mere tydelig  er så glad

Stort tillykke! og hvilken luksus lige at kunne scanne sig selv  

Anmeld Citér

22. juni 2021

Soife

Jeg hopper også med på denne tråd! 
Er pt. 12DPO (CD31) - negativ test imorges ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.