Anonym skriver:
Hej
jeg er tidlig bruger og har nu oprettet en ny profil. Jeg har brug for øjne på en situation der skete igår. Jeg har det virkelig skidt.
Min kæreste er en stor fyr, 2 meter høj og robust bygget, grunden til jeg beskriver ham er så i bedre kan se der for jer. Jeg selv er temmelig standard, 167 høj og 60 kilo.
jeg havde en rigtig dårlig dag igår og var ked af det, han misforstod hvad jeg sagde og stemningen blev ret anspændt. Han vælger så at gå i seng, jeg går efter ham og siger det ikke er fair at han reagere sådan og får så hævet stemmen en smule.
han banker så sin hånd på fuld knald ind i døren og brøler af mig, “ned på dine fucking knæ” jeg bliver forskrækket og begynder at græde, han forsætter med at råbe mens jeg sidder på gulvet, kalder mig fucking narcissistisk og siger mit problem er jeg vil have alle tænder på mig. Jeg sidder stadig på knæ, han står råbende ind over mig med knyttede hænder og jeg er virkelig bange for at han vil slå mig eller sparke mig.
efter et par minutter stopper han og ber mig om at rejse mig op. Jeg ryster over hele kroppen og han holder så om mig og siger “ja og nu er du så bange for mig, hvorfor bliver du ved når jeg sagde til dig at jeg vidste at det ville gå den vej”
jeg undskylder og prøver at kontrollere min krop. aften ender med at vi ligger sammen lidt i sengen og han nusser mig. Men jeg ender med at berolige ham og fortælle ham jeg er okay og hans reaktion er okay.
til sidst går jeg ind i stuen. Jeg har næsten ikke sovet i nat, jeg er chokeret og bange. Jeg føler mig ør i hovedet og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg har sygemeldt mig fra mit studie idag og prøver at komme oven på. Men ordene og skrækken sidder i mig, han har ikke undskyldt.
er det mig der overreagere og er dramatisk? Eller er det en voldsom reaktion fra hans side? Hvad skal jeg gøre for at slippe det?
mest af alt har jeg nok bare brug for at komme ud med det. Tak fordi i læste med.
Du skal gå lige nu. Bede om hjælp fra dit netværk, så du kommer hurtigst muligt ud af det forhold.