Må ud med det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2021

Anonym

LSS skriver:

Beklager. Synes nu ikke jeg er decideret grov og da slet ikke aggressiv. Jeg pakker bare ikke ordene ind eller klapper folk på skuldrene for valg og beslutninger der i værste tilfælde kan have alvorlige konsekvenser for hende OG børnene. Men beskeden er læst og forstået og det her er det sidste svar i denne tråd  God aften

Jo du er ofte hård i din tone og får ikke folk til at reflektere. Det er ikke altid fordi det du skriver nødvendigvis er forkert, men du skaber ikke en god dialog og får folk i forsvar. 
Du skal tænke på om det du vil opnå, er at hjælpe en person eller bare gylle din mening ud over siden. Beklager men jeg har tænke over din tone ifht. afskillige debatter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
11. maj 2021

Anonym

LSS skriver:

Nej. Det ved jeg. Sandheden kan være virkelig barsk. 

Jeg kan sku ikke være mere enig. 
den barske sandhed gør ondt. Og grund til at det gør ondt , det jo pga det er SANDT.

Anmeld Citér

11. maj 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan sku ikke være mere enig. 
den barske sandhed gør ondt. Og grund til at det gør ondt , det jo pga det er SANDT.

Jeres sandhed ikke min  

Jeres mening gør ikke ondt på mig? Hvorfor tænker du det? Den irriterer mig egentlig bare, i var her ikke, i ved ikke hvordan vores hus er eller hvordan stemningen er. 
i kan ikke vide hvad fremtiden bringer og dog kommer i med en masse konklusioner og grove indlæg. Jeg reflektere ikke over disse indlæg, jeg forsvarer mig og synes det er rigtig træls at bruge tid på. 

Anmeld Citér

11. maj 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeres sandhed ikke min  

Jeres mening gør ikke ondt på mig? Hvorfor tænker du det? Den irriterer mig egentlig bare, i var her ikke, i ved ikke hvordan vores hus er eller hvordan stemningen er. 
i kan ikke vide hvad fremtiden bringer og dog kommer i med en masse konklusioner og grove indlæg. Jeg reflektere ikke over disse indlæg, jeg forsvarer mig og synes det er rigtig træls at bruge tid på. 

Ignorer dem. De vil dig det ikke godt. 

Anmeld Citér

11. maj 2021

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Ignorer dem. De vil dig det ikke godt. 

Du har ret

men øj det er svært 

Anmeld Citér

12. maj 2021

Anonym trådstarter

Vi har haft nogle helt fantastiske snakke efter denne episode. 

ingen af os ønsker at jeg er bange for ham, han forstår han ikke er offeret her, at han skræmte mig og det er ikke synd for ham. 

det gik for alvor op for ham hvor stor betydningen episoden har haft i forgårs, da han snakkede om nogen på jobbet og slog ud med armen og jeg krøb sammen med armen oppe. Han fik tåre i øjnene og undskyldte dybt. 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Anonym trådstarter

I tilfælde at nogen husker det her

Vil jeg opdatere at der intet har været siden. Han har undskyldt og vi har det godt

Anmeld Citér

21. marts 2022

Kontrast

Anonym skriver:

I tilfælde at nogen husker det her

Vil jeg opdatere at der intet har været siden. Han har undskyldt og vi har det godt

Så det har gået godt det sidste år? 

Anmeld Citér

21. marts 2022

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Så det har gået godt det sidste år? 

Ja

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.