sandramor skriver:
Og må sige jeg har en tendens til at give dem ret
helt ærlig???? Seriøst? Har du virkelig behov for at gå op i det??
men ja jeg er nok også inhabil da jeg dagligt i mig arbejde hører og ser alle dem laver anonyme underretninger.. og seriøst?? Kæft det er bagateller folk går op i!!
hvis nu det ikke kunne gøres anonymt er jeg ret sikker på antallet af underretninger ville falde drastisk
Helt enig. TS ved reelt ikke, om kvinden får nogen former for tilskud, og jeg kan da godt forstå, selv hvis man har rent mel i posen, at man beder andre om at blande sig udenom. Uh, det var da utroligt.
Og ja, jeg vil også mene, at der ville komme færre underretninger, uberettigede underretninger og bagateller som ikke vil blive ført videre fra kommunens side, hvis man ikke havde muligheden for anonym underretning. Men vi som socialrådgivere skal da nok tage dem alle fra en ende af, også dem, som kommer fra folk, som ikke har noget som helst hold i deres anklager, og dem, som har et horn i siden på naboen. Det er bare synd, da det tager så meget tid fra andre vigtige områder, men ja, anonym underretning, det skal folket da ha 

Anmeld
Citér