FruStolpe skriver:
Og det var også første gang jeg udtalte mig - jeg ved nu godt hvad jeg selv har skrevet 
Men fordi du er uenig med mig, så er det nu engang ikke ensbetydende med at din holdning er den eneste rigtige...
Hvis man ikke vil høre forskellige holdninger, men bare ha ret. Så skal man ikke deltage i en debat tråd 
Ej nu må du altså stoppe 
..
Du skriver selv i samme besked, at du ikke vil bestemme om TS skal anmelde eller ej, OG samtidig skriver du lige, at hun skal blande sig udenom, hvis hun ikke har beviser.. Så du modsiger jo dig selv fuldstændig i samme besked..
Derudover skriver jeg da absolut ingen steder, at min holdning er den eneste rigtige!
.. Hvor læser du det?
Jeg skriver, at bare fordi DU ikke snakker med andre om dine problemer, så kan andre jo godt gøre det.. TS skriver selv, at de ikke er venner men alligevel har snakket om det her.. Så ja de snakker jo tydeligvis om det, selvom de ikke er venner..
Jeg kan sagtens tåle at høre andres holdninger.. Men flere af jer angriber TS og skriver ting, som ikke står der/læser ikke ting, der rent faktisk står der
Anmeld
Citér