Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2021

BabyIgen2022

Charlotte135 skriver:

Bliver simpelthen så deprimeret over de kvinder der er SÅ heldige at blive gravide i første huk!  Ville sådan ønske det var mig - og bliver så skuffet hver eneste gang mens dukker frem.. 

Det er vores første baby... 

Enig. Men jeg kender mange, som intet har fejlet og bare har taget 1,5 år om det og så er 6 måneder jo ingenting, men jeg synes det er ulideligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2021

1mere

BabyIgen2022 skriver:

Det er sygt hårdt. Dette er også 6. cyklus for os, og vi har også en positiv i mellem, dog kun en bio, der gik til grunde 5+3. Mjah, jeg har faktisk også mistet håbet lidt ovenpå dagens negative test, selvom jeg godt ved, at der er tid endnu.

Jeg har ikke testet endnu, men er lidt overrasket over min mens ikke så småt kommer i gang, plejer at have pletblødninger 3-4 dage før det rigtig går løs, men denne gang er der ikke sket noget endnu, og mens er så regelmæssig, så måske testen i skabet snart skal frem. Som om de negative tests sætter gang i det røde

Anmeld Citér

24. april 2021

Charlotte135

1mere skriver:

Jeg har ikke testet endnu, men er lidt overrasket over min mens ikke så småt kommer i gang, plejer at have pletblødninger 3-4 dage før det rigtig går løs, men denne gang er der ikke sket noget endnu, og mens er så regelmæssig, så måske testen i skabet snart skal frem. Som om de negative tests sætter gang i det røde

Det lyder som om der er noget positivt i din retning!  Du må hellere snart igang med de test! 

Jeg plejer nu også at kunne mærke mens komme nogle dage forinden (det kilder lidt) og kan slet ingenting mærke.. men jeg bliver så skuffet hvis de er negative - så venter til mensdag! (Er idag 3+3)

Anmeld Citér

24. april 2021

BabyIgen2022

1mere skriver:

Sådan er det også hos mig - 3 dage før starter pletterne. Jeg er 4+0 i dag med blanke teste og ingen pletter

Anmeld Citér

24. april 2021

1mere

Charlotte135 skriver:

Det lyder som om der er noget positivt i din retning!  Du må hellere snart igang med de test! 

Jeg plejer nu også at kunne mærke mens komme nogle dage forinden (det kilder lidt) og kan slet ingenting mærke.. men jeg bliver så skuffet hvis de er negative - så venter til mensdag! (Er idag 3+3)

Jeg forventer mens i morgen, så tog lige min test her til morgen, tænkte én dag fra eller til. Og den er sku positiv, endelig lykkedes det at få en positiv test og jeg er da ikke i tvivl om at den er god nok 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
1mere skriver:

Jeg forventer mens i morgen, så tog lige min test her til morgen, tænkte én dag fra eller til. Og den er sku positiv, endelig lykkedes det at få en positiv test og jeg er da ikke i tvivl om at den er god nok 

Stort tillykke med graviditet

Anmeld Citér

24. april 2021

1mere

Love Angel skriver:

Stort tillykke med graviditet

Tak 

Er virkelig overrasket over det er sket i denne måned hvor vi ikke har været så aktive som i de foregående måneder

Anmeld Citér

24. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
1mere skriver:

Tak 

Er virkelig overrasket over det er sket i denne måned hvor vi ikke har været så aktive som i de foregående måneder

Jeg forstår godt  dem der gør ekstrem meget ud af det. Fordi det jo så højt et ønske. Men hvis man prøvet at slappe mere af og ha sex når man har lyst så skal det nok ske på et tidspunkt.  
igen tillykke og nød det fuldt ud.

Anmeld Citér

24. april 2021

Anonym K.

1mere skriver:

Stort tillykke med graviditeten

Jeg venter selv på testdag mandag d. 26/4 efter ægoplægning med fryseæg... Og kan godt mærke min tålmodighed er ved at Hvor mange dage inden din blodprøvedag tog du graviditetstesten? 

Jeg er på mit 8. forsøg ved icsi, og jeg synes det er så mega hårdt - ønsker bare et lille håb. 

Anmeld Citér

24. april 2021

1mere

Anonym K. skriver:

Stort tillykke med graviditeten

Jeg venter selv på testdag mandag d. 26/4 efter ægoplægning med fryseæg... Og kan godt mærke min tålmodighed er ved at Hvor mange dage inden din blodprøvedag tog du graviditetstesten? 

Jeg er på mit 8. forsøg ved icsi, og jeg synes det er så mega hårdt - ønsker bare et lille håb. 

Jeg skal vidst ikke have taget blodprøve før til double til nf, men tog testen her i morges og i morgen burde jeg få min mens hvilket jeg så ikke satser på da testen jo var fint positiv, men jeg skal ringe til lægen på mandag så de kan tjekke at graviditeten sidder i livmoderen og ikke udenfor igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.