Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
BabyIgen2022 skriver:

Så har vi taget konsekvensen af liiidt for lang projekt lillebror/søster og har fået henvisning til blodprøver, sædprøve, og gynækologisk undersøgelse. Jeg er så spændt og håber samtidig bare på at få at vide, at vi intet fejler og bare har været uheldige

Spændende. Håber alt ser godt ud hvor længe har i været i gang?

Jeg skal have mit 2. stik dagen inden forventet mens i næste måned

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Jeg fik første stik i weekenden, så nu venter jeg bare UTÅLMODIGT på at det bliver august, så vi kan gå igang igen  … liiiidt svært at holde sig på “stien” når man ved man har ÆL indenfor de næste 2-3 dage

krydser fingre for 2 streger den 20. Om morgenen

Ej det kan jeg virkeligt godt forstå. Det må næsten være værre en de 14 dage mellem ægløsning og mens

Anmeld Citér

15. juli 2021

BabyIgen2022

Mortil_en skriver:

Spændende. Håber alt ser godt ud hvor længe har i været i gang?

Jeg skal have mit 2. stik dagen inden forventet mens i næste måned

Vi har været i gang siden oktober sidste år, men har ikke brugt prævention i et par år. Vi har fællesbarn i forvejen, så jeg håber da ikke, at det bliver nødvendigt med behandling. Men det er rart lige at få afklaret, om vi skyder i blinde her, eller bare er ofre for tilfældig uheldig statistik

Jeg er færdigvaccineret i midten af August. Det bliver også godt. Har haft et par måneder i streg her, hvor det ikke gjorde lige så meget, hvis der ikke lige var bid nu...

Anmeld Citér

15. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
BabyIgen2022 skriver:

Vi har været i gang siden oktober sidste år, men har ikke brugt prævention i et par år. Vi har fællesbarn i forvejen, så jeg håber da ikke, at det bliver nødvendigt med behandling. Men det er rart lige at få afklaret, om vi skyder i blinde her, eller bare er ofre for tilfældig uheldig statistik

Jeg er færdigvaccineret i midten af August. Det bliver også godt. Har haft et par måneder i streg her, hvor det ikke gjorde lige så meget, hvis der ikke lige var bid nu...

Ja det er rart at vide om man fungerer �� Håber det lykkes uden behandling 

Anmeld Citér

18. juli 2021

Morpåudebane

WUHU! Så blev 2. Stik lige flyttet 10 dage frem, så nu er jeg færdig vaccineret lang tid før ÆL og tør derfor godt genoptage projekt baby i august

Anmeld Citér

19. juli 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

WUHU! Så blev 2. Stik lige flyttet 10 dage frem, så nu er jeg færdig vaccineret lang tid før ÆL og tør derfor godt genoptage projekt baby i august

Ej hvor fedt. Så går du ikke glip af en måned her?
Jeg skal måske/måske ikke vaccineres første gang i morgen. Jeg tager en test (vil være 3+4) og ser hvad den siger. Tiden holder jeg, hvis ikke der er en ekstra streg.

Anmeld Citér

19. juli 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Ej hvor fedt. Så går du ikke glip af en måned her?
Jeg skal måske/måske ikke vaccineres første gang i morgen. Jeg tager en test (vil være 3+4) og ser hvad den siger. Tiden holder jeg, hvis ikke der er en ekstra streg.

Den oprindelig tid var dagen før ÆL, så blev lidt i tvivl om jeg turde risikere at blive gravid så tæt på vaccinedagen, så overvejede at springe både juli og august over. Men nu er det kun den her måned der er forbudt for baby making

uhh hvor er det spændende ! Hvad håber du mest på ? 2 streger eller muligheden for at blive vaccineret ?

Anmeld Citér

20. juli 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Den oprindelig tid var dagen før ÆL, så blev lidt i tvivl om jeg turde risikere at blive gravid så tæt på vaccinedagen, så overvejede at springe både juli og august over. Men nu er det kun den her måned der er forbudt for baby making

uhh hvor er det spændende ! Hvad håber du mest på ? 2 streger eller muligheden for at blive vaccineret ?

Ah okay, men fedt alligevel. 2 måneder er jo ikke til at bære.

Tja, næste måned skal jeg jo vaccineres igen, så igen.... to måneder er godt nok lang tid. Men begge dele vil jo være fint. Godt at blive vaccineret inden graviditet. Godt endelig at lykkedes. Ingen af delene er en stor skuffelse

Anmeld Citér

20. juli 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Ah okay, men fedt alligevel. 2 måneder er jo ikke til at bære.

Tja, næste måned skal jeg jo vaccineres igen, så igen.... to måneder er godt nok lang tid. Men begge dele vil jo være fint. Godt at blive vaccineret inden graviditet. Godt endelig at lykkedes. Ingen af delene er en stor skuffelse

Præcis 2 måneder føles som en evighed når man bare gerne vil være gravid. 

skal du stikkes idag, eller er der gevinst ?

Anmeld Citér

20. juli 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg har en veninde som blev vaccineret 2. Gang uden at have kendskab til sin graviditet. 
Hun er nu i uge 26. Der har ikke været nogle udfordringer og hun har fået en række ekstra test og fostervandsprøver, men alt ser fint ud. Det gør måske at jeg overvejer ikke at være så forsigtig alligevel. Skal have 2. Stik midt august  

vi har forsøgt siden januar, og en måneds pause er bare endnu en måned  jeg er lidt i vildrede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.