Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

Så er jeg ude at cyklus 4 og byder cyklus 5 velkommen. Mens kom BIG TIME her til morgen. 

krydser fingre for jer andre

April ville være en god måned at have termin  håber det lykkes i næste cyklus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

April ville være en god måned at have termin  håber det lykkes i næste cyklus 

Jaaaa april og maj termin er ønsketænkning  Så håber det lykkes i juli eller august

Anmeld Citér

3. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

Jaaaa april og maj termin er ønsketænkning  Så håber det lykkes i juli eller august

Også mine ønske måneder

Anmeld Citér

4. juli 2021

Morpåudebane

Naaah så kom indkaldelsen til vaccinen så juli bliver lige baby fri måned, og så tager vi den fra august ����

Anmeld Citér

4. juli 2021

Momster89

Fik desværre mens på dagen, så satser på en april baby

Tillykke til de positive og held og lykke til de negative

Anmeld Citér

10. juli 2021

BabyIgen2022

Har et maj barn i forvejen. Det er virkeligt lækkert... meeeeeeen i 2018 bagte vi altså inde i skyggen, mens alle andre hyggede sig i solen. Jeg krydser for April-barn denne gang, så de ikke får samme fødselsdag

Anmeld Citér

14. juli 2021

BabyIgen2022

Så har vi taget konsekvensen af liiidt for lang projekt lillebror/søster og har fået henvisning til blodprøver, sædprøve, og gynækologisk undersøgelse. Jeg er så spændt og håber samtidig bare på at få at vide, at vi intet fejler og bare har været uheldige

Anmeld Citér

14. juli 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Så har vi taget konsekvensen af liiidt for lang projekt lillebror/søster og har fået henvisning til blodprøver, sædprøve, og gynækologisk undersøgelse. Jeg er så spændt og håber samtidig bare på at få at vide, at vi intet fejler og bare har været uheldige

Krydser fingre for at de giver jer lidt fremgang i projekt baby

Anmeld Citér

14. juli 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Krydser fingre for at de giver jer lidt fremgang i projekt baby

Lige over. Hvornår skal du vaccineres? Jeg har tid til d. 20., hvor jeg måske er 3+4, så håber en test bliver positiv inden da, for ellers tager jeg imod første stik.

Anmeld Citér

15. juli 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Lige over. Hvornår skal du vaccineres? Jeg har tid til d. 20., hvor jeg måske er 3+4, så håber en test bliver positiv inden da, for ellers tager jeg imod første stik.

Jeg fik første stik i weekenden, så nu venter jeg bare UTÅLMODIGT på at det bliver august, så vi kan gå igang igen  … liiiidt svært at holde sig på “stien” når man ved man har ÆL indenfor de næste 2-3 dage

krydser fingre for 2 streger den 20. Om morgenen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.