Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Sikke spændende det er... vi søger hjælp nu ja. Har tid midt på måneden. Håber selvfølgelig ikke på, at få brug for hjælpen, men det giver ro, at lægetiden er bestilt.

Er spændt på jer andre, som har ramt mens-dag og gået over. Hvor spændende. Do keep us posted.

Hvor dejligt! Og jeg håber selvfølgelig at det lykkes for jer uden hjælp! Men måske det kan give kroppen lidt ro og dermed fremme en naturlig graviditet

Jeg har kastet håndklædet i ringen og bestilt teste. Er ellers ret sikker på den ikke er der, men min mens plejer at komme så småt på dag 26/27 og er nu på dag 28. Havde dog pletblødning 3+3 og lidt i formiddags, men ellers intet tegn på mens. Så nu må jeg se hvad testen siger i morgen tidlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Spændende glæder mig til en test update

Jeg har forventet mens i morgen (men det er første cyklus efter p piller). Er ret sikker på at den i hvert fald ikke kommer i morgen, plejer at have et par dages optakt. Havde virkelig stærke mens smerter i weekenden men de er forsvundet igen Er lidt nervøs for at få en meget lang cyklus. Kom så mens!

STATUS: ingen mens men heller ikke en positiv test. Så nu venter jeg bare på mens, så vi kan begynde på 5. Cyklus 

Anmeld Citér

1. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

STATUS: ingen mens men heller ikke en positiv test. Så nu venter jeg bare på mens, så vi kan begynde på 5. Cyklus 

Øv at den var negativ. Men der er vel håb så længe mens udebliver ?

Heller ingen mens her, men forsat murren i maven. Er blevet enig med mig selv om at jeg tester næste torsdag hvis den ikke er kommet der

Anmeld Citér

1. juli 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Heller ingen mens her, men forsat murren i maven. Er blevet enig med mig selv om at jeg tester næste torsdag hvis den ikke er kommet der

Det er rigtig, meeen tror sku ikke på den. Er på dag 29 og plejer at have en cyklus på 26/27 dage, så tænker strengen ville være kommet i morges, hvis den var der.

Så tænker det er stress der har udsat min mens. Satser på den kommer i weekenden 

Anmeld Citér

2. juli 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Det er rigtig, meeen tror sku ikke på den. Er på dag 29 og plejer at have en cyklus på 26/27 dage, så tænker strengen ville være kommet i morges, hvis den var der.

Så tænker det er stress der har udsat min mens. Satser på den kommer i weekenden 

Man er ikke ude, før mens kommer. Krydser for, at du ikke skal i gang med cyklus 5

Anmeld Citér

2. juli 2021

BabyIgen2022

MK2603BABY skriver:

Wauw, støtten der gives herinde igennem alle 30+ sider er helt overvældende ��

Jeg har selv test dag 3/7 og håber så inderligt at den er der! Har haft murren siden (forventet) ægløsning, præcis som jeg havde i min første graviditet. Let til at blive berørt og helt vildt træt �� 

Har følt hver cyklus har været vores, men ikke haft symptomer på samme måde som denne gang. 

Har indtil videre kun testet negativ, men er også rimelig tidligt ude �� Jeg tror bare på, at alt sker af en årsag og hvis den er der, falder termin ovenpå mit englebarns fødselsdag ��������❤️

Spændende... så rammer du snart testdag, og velkommen til ventetråden

Anmeld Citér

2. juli 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Man er ikke ude, før mens kommer. Krydser for, at du ikke skal i gang med cyklus 5

Stadig ingen mens, men en masse murren og en klat blod til eftermiddag.. så tror mens kommer her i weekenden.. ellers må jeg tage en ny test mandag morgen 

Anmeld Citér

3. juli 2021

BabyIgen2022

Mortil_en skriver:

Uh også dig... krydser for manglende mens

Anmeld Citér

3. juli 2021

Morpåudebane

Så er jeg ude at cyklus 4 og byder cyklus 5 velkommen. Mens kom BIG TIME her til morgen. 

krydser fingre for jer andre

Anmeld Citér

3. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
BabyIgen2022 skriver:

Uh også dig... krydser for manglende mens

Tak men er nu ret sikker på at det er min cyklus det driller efter p-piller

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.