Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2021

BabyIgen2022

Jeg blev stukket og har stadig negative tests med testdag i overmorgen, så jeg regner da med, at det er den rigtige beslutning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2021

BabyIgen2022

Så er de første prøvesvar kommet. So far, so good. Ingen klamydia eller gonorre hos mig, intet på mandens blodprøver og intet galt med hans sædkvalitet. De svømmer, de lever længe, og der er masser af dem Så venter vi bare min mens, så jeg kan få taget blodprøver og komme til gyn.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

BabyIgen2022

Hej igen damer.
Jeg ved, at det er en gammel tråd og den er lang, men hvordan går det. Er der nogen, som venter i limboet med mig lige nu, eller måske har fået deres positive test allerede? 3+4 hvis jeg er noget. Er i stadig derude?

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Jopige

BabyIgen2022 skriver:

Hej igen damer.
Jeg ved, at det er en gammel tråd og den er lang, men hvordan går det. Er der nogen, som venter i limboet med mig lige nu, eller måske har fået deres positive test allerede? 3+4 hvis jeg er noget. Er i stadig derude?

Måske du kan oprette en ny tråd til alle os der venter.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
BabyIgen2022 skriver:

Jeg blev stukket og har stadig negative tests med testdag i overmorgen, så jeg regner da med, at det er den rigtige beslutning.

Hej igen  Jeg havde en bio 4+6 i slutningen af september og venter nu på ægløsning. Så status her er 11. måned, MA og bio på vejen. 

Nu må den da snart være der for os!! Er du sidst i cyklus ved de hårde ventedage? 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Hej igen damer.

Jeg venter på ÆL, 9. Cyklus … den skulle gerne komme idag og har også fået vildt mange smeter i underlivet, ret så voldsomme faktisk, så er lidt bekymret for om der er noget galt 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

BabyIgen2022

Sommersol2021 skriver:

Hej igen  Jeg havde en bio 4+6 i slutningen af september og venter nu på ægløsning. Så status her er 11. måned, MA og bio på vejen. 

Nu må den da snart være der for os!! Er du sidst i cyklus ved de hårde ventedage? 

Åh tis... det er bare pissehårdt. Jeps. 3+4 i cyklus 12. Venter stadig...

Anmeld Citér

6. oktober 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Jeg venter på ÆL, 9. Cyklus … den skulle gerne komme idag og har også fået vildt mange smeter i underlivet, ret så voldsomme faktisk, så er lidt bekymret for om der er noget galt 

Hm, før min datter havde jeg altid meget kraftige smerter omkring ægløsning. Her ville det kun være et godt tegn.

Anmeld Citér

6. oktober 2021

Morpåudebane

BabyIgen2022 skriver:

Hm, før min datter havde jeg altid meget kraftige smerter omkring ægløsning. Her ville det kun være et godt tegn.

Håber du har ret

har altid smerter omkring ÆL, men de sidste par måneder syntes jeg nærmest jeg ligge i fosterstilling, men kun i et par timer, så tror måske det er det hvor selve ægget løsnes?! Så det er jo bare at være aktive i aften 

Anmeld Citér

6. oktober 2021

BabyIgen2022

Morpåudebane skriver:

Håber du har ret

har altid smerter omkring ÆL, men de sidste par måneder syntes jeg nærmest jeg ligge i fosterstilling, men kun i et par timer, så tror måske det er det hvor selve ægget løsnes?! Så det er jo bare at være aktive i aften 

Ja for den. Er spændt på, om det lige er det, der skulle til for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.