Andre der venter på testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2021

Mom2be2022

Morpåudebane skriver:

3+2 men desværre kun den famøse skyggestreg. Så tror vi hopper på 5. Cyklus og krydser fingre for en April baby

Kan vel stadig nå at teste positiv, når du kun er 3+2  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2021

Morpåudebane

Moth skriver:

Kan vel stadig nå at teste positiv, når du kun er 3+2  

Ja det er selvfølgelig muligt, men tror ikke på den  

Anmeld Citér

27. juni 2021

Morpåudebane

Æv! Begyndt at bløde her til morgen, 4 dage før forventet mens

sååå vi prøver igen i næste cyklus

Anmeld Citér

27. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

Æv! Begyndt at bløde her til morgen, 4 dage før forventet mens

sååå vi prøver igen i næste cyklus

Øv øv. Håber det lykkes i næste cyklus

Her har jeg også 4 dage til forventet mens og har godt nok mens smerter så det vil noget! Kunne dårligt cykle i går pga bumpene på vejen gjorde så ondt i mit underliv. Jeg har åbenbart glemt hvordan mens smerter er når man ikke tager p-piller Bliver glad hvis den kommer indenfor de næste 4 dage så vi kan komme rigtigt i gang i cyklus nr 2

Anmeld Citér

27. juni 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Øv øv. Håber det lykkes i næste cyklus

Her har jeg også 4 dage til forventet mens og har godt nok mens smerter så det vil noget! Kunne dårligt cykle i går pga bumpene på vejen gjorde så ondt i mit underliv. Jeg har åbenbart glemt hvordan mens smerter er når man ikke tager p-piller Bliver glad hvis den kommer indenfor de næste 4 dage så vi kan komme rigtigt i gang i cyklus nr 2

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg havde også lykkeligt glemt hvordan det føltes efter 2,5 år med spiral.

Krydser fingre for at vi kan lave en forår/sommer baby 2022

Anmeld Citér

27. juni 2021

MK2603BABY

Wauw, støtten der gives herinde igennem alle 30+ sider er helt overvældende ��

Jeg har selv test dag 3/7 og håber så inderligt at den er der! Har haft murren siden (forventet) ægløsning, præcis som jeg havde i min første graviditet. Let til at blive berørt og helt vildt træt �� 

Har følt hver cyklus har været vores, men ikke haft symptomer på samme måde som denne gang. 

Har indtil videre kun testet negativ, men er også rimelig tidligt ude �� Jeg tror bare på, at alt sker af en årsag og hvis den er der, falder termin ovenpå mit englebarns fødselsdag ��������❤️

Anmeld Citér

30. juni 2021

Morpåudebane

4+0 og ikke skyggen af mens siden den lille blødning jeg havde 3+3 … så nu er der bestilt lidt teste hjem 

Anmeld Citér

30. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

4+0 og ikke skyggen af mens siden den lille blødning jeg havde 3+3 … så nu er der bestilt lidt teste hjem 

Spændende glæder mig til en test update

Jeg har forventet mens i morgen (men det er første cyklus efter p piller). Er ret sikker på at den i hvert fald ikke kommer i morgen, plejer at have et par dages optakt. Havde virkelig stærke mens smerter i weekenden men de er forsvundet igen Er lidt nervøs for at få en meget lang cyklus. Kom så mens!

Anmeld Citér

30. juni 2021

MK2603BABY

Har simpelthen haft så mange symptomer, men fortsat tester jeg kun negativ  Pt 3+4 hvis jeg er noget

Anmeld Citér

30. juni 2021

BabyIgen2022

Sikke spændende det er... vi søger hjælp nu ja. Har tid midt på måneden. Håber selvfølgelig ikke på, at få brug for hjælpen, men det giver ro, at lægetiden er bestilt.

Er spændt på jer andre, som har ramt mens-dag og gået over. Hvor spændende. Do keep us posted.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.