Skræmmende oplevelser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

stumpen-89

Arrrh.. jeg er ved at SKi** i mine bukser..

Hader virkelig sån nogle historier.. puha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

starsofheaven

har faktisk kun prøvet noget sådan rigtigt en gang, nogle dage efter min far døde for snart 14 år siden, var jeg nede på hans kontor (i huset, vi boede i et kæmpe hus) og da jeg er derinde og vil gå derfra og går over mod døren rækker jeg hånden ud efter kontakten men når ik at røre den så slukker lyset.. jeg var jo ik så gammel og jeg var fuldstændig mundlam kan jeg huske og løb bare ned til min mor i stuen!

Men nu i den lejlighed min kæreste og jeg bor med vores datter der boede før et ægtepar. men før de flyttet ind for mange mange år siden blev der fundet en død mand liggende inde på det værelse hvor min datter har sit værelse, han havde liggeter flere dage/uge og der er kommet en stor lig plet efter at han har ligget der så væsken fra ham er sivet ned i gulvet.. det er så klamt men der er en kæmpe plet. Havde enorm svært ved tanken i starten om at der skulle vores lille engel have værelse og de første måneder gik jeg altid ind og kiggede og gør det stædig.. tror abre det er noget der sidder i mig. men udover der er den plet har der aldrig været noget, ingen lyde eller mærkelige ting! Heldigvis!

Anmeld

28. oktober 2009

jannilaursen

MoarJ skriver:

Fjernsynet i stuen, tænder igen ca kvarter efter vi har slukket det... Og det er stort set hver nat... Og der er ikke sat nogen timer værk til...

ej hvor skræmmende :/

Anmeld

28. oktober 2009

jannilaursen

DianaMoar skriver:

Ja 2 gange er det sket. 

hvis det var mig havde jeg skidt i bukserne af skræk..

Anmeld

28. oktober 2009

CarinaSB

Puha .. Sikke nogen ting i har oplevet.

Vi prøvede at vores computerskærm er blevet flyttet fra computerbordet ned på gulvet. At der er ting som er blevet flyttet fra det ene rum til det andet.  Vi havde os engang et bambus forhæng foran vores trassedør .. og så så jeg en dag at der kun var en af de tråde der var på der bevægede sig ...  At mit vasketøj forsvandt fra mit tørrestativ i gangen (kæresten var på forretnings rejse ) så han var ikk hjemme ..

at vores anlæg begyndte at spille til trods for at det var slukket og skruet helt ned. Og at den ene af vores skabslåger åbnede og lukkede og altid kl 23.19 .. Og mange andre ting

Anmeld

28. oktober 2009

jannilaursen

Den gang jeg var lille boede vi i et hus. Som vi havde købt af en ældre mand. vi fik et tæt forhold til ham. og da jeg blev  7- 8 år døde han. mine forældre besluttede os for at bygge om et år efter. og en aften sad vi i køkkenet og snakkede og pludselig blev der rigtig koldt imellem min mor og min ælste bror. Min mor sagde han skulle gå væk fordi det var skræmmende. efter 2 min  var der helt varmt igen..

Min bror har engang liggede inde på sit værelse og hørt at min anden bror kom hjem. Døren åbnede til hans værelse nøglerne blev smidt på boret og han tænde fjernsynet og smed sig i sengen. da min bror kom ind var der ingen .. heller ingen nøgler eller noget. hvilket vi i dag tror er den gamle mand.

Jeg var alene hjemme engang. pludselig blev hovede døren åbnede og lyset tænde. jeg kiggede ud i gangen og i det samme blev lyset slukket og døren blev smækkede igen. Jeg kan tydligt huske jeg løb ud af døren og ind til naboen. fordi jeg blev så bange..

min mor havde en vane med at tjekke dørene inden hun går i seng. og den dag vi var helt færdige med at bygge om. tjekkede hun som hun plejed alle dørene. og gik i seng. næste dag da hun stod op stod døren helt åben.  og fra den dag mærkede vi ikke mere til ham

det er lidt skræmmede .. hader virkelig sådan nogen historier fordi jeg bliver så bange . men alligevel er det pisse spændene

Anmeld

28. oktober 2009

Sees

Jamen jeg kan da også godt bidrage med en

Min storesøster havde arvet et ur, fra vores farfar, da han døde. Sådan et slags Bornholmer ur, der skal hænge på væggen, og trækkes på, når det går ud.

En dag, skulle min søster hente hendes søn i børnehaven, som hun plejede. Hun havde lidt travlt, så hun tjekkede lige klokken, på farfars ur - Det var kvart over tre, så hun løb ud af døren, får hentet sønnemand, og hjem igen.

Da hun kommer ind af døren, kigger hun igen på klokken - Den er præcis 16.00, men uret er gået i stå - Og på hendes eget armbåndsur er klokken 16.04 - Så farfars ur er altså gået i stå lige i det hun kom ind af døren.

Min søster tænkte egentlig ikke videre over det, og forsætter sin hverdag - Indtil en uges tid senere. Så begynder uret at gå igen - Af sig selv.
Min søster ringer til vores far og forklare de mærkelig hændelser, og min far fortæller så at den dag uret var gået i stå, var den da farfar døde - kl. 16.00 om eftermiddagen.
Og den dag det var begyndt at gå igen, var den dag farfar blev begravet.
Jeg synes det er en lille hyggelig historie.

Anmeld

28. oktober 2009

Louise mortil4

pyha og så skal man sove lige om lidt, ikke godt, godt jeg ikke skal ud og fyre mere idag.

Sikke nogle oplevelser i har haft.

Anmeld

29. oktober 2009

Diana...

jannilaursen skriver:

hvis det var mig havde jeg skidt i bukserne af skræk..

Det var jeg sgu os ved første gang for der var ikke nogen af alle de andre ting der havet sket endnu så når man komme ud i gangen sen aften og der så bliver visket Diana Jeg fløj 20 meter op i luften LØB ind til manden og klamret mig til ham og har ikke gået alene på toilette siden om aften og natten og anden gang var en nat hvor jeg ikke kunne sove.

Der stivnet jeg os men blev ikke lige så bange som første gang for jeg vidste det ville ske igen.

Anmeld

29. oktober 2009

jannilaursen

DianaMoar skriver:

Det var jeg sgu os ved første gang for der var ikke nogen af alle de andre ting der havet sket endnu så når man komme ud i gangen sen aften og der så bliver visket Diana Jeg fløj 20 meter op i luften LØB ind til manden og klamret mig til ham og har ikke gået alene på toilette siden om aften og natten og anden gang var en nat hvor jeg ikke kunne sove.

Der stivnet jeg os men blev ikke lige så bange som første gang for jeg vidste det ville ske igen.

puhaa. Ad ..

Jeg ville slet ikke turde bo i det hus hvis det var mig .. :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.