Har oplevet det da jeg arbejdede på plejehjem.... Kl. 22 gik den anden vagt, så jeg var alene til 23.30. Sad og læste da alle beboerne var i seng....
Lige pludselig kan jeg høre noget nede i køkkenet som ligger nede i den anden ende af gangen. Der var en stor industriopvasker, I ved, dem hvor man sætter tallerkner og glas i bakker og kører ind....
Jeg havde været nede og rydde op og vaske op efter kaffen, så alt var iorden dernee.... Pludselig blir der bare stablet tallerkner HELT vildt!!!! Og opvaskeren går igang... Kan høre bakken bliver trukket ud og der bliver stablet igen og kørt igennem...
Total skræmmende!!!! Der var ingen andre end mig og alle døre var låste....
Lige inden det skete hørte jeg fodtrin i rummet ved siden af mig.... Men alt var låst....
Puha, man kunne ikke se min røv for bare skosåler da jeg skulle hjem. Sagde ingenting til nattevagten, for jeg tænkte at hun da måtte tro jeg var gal!
Siden fandt jeg dog ud af at nattevagterne oplevede meget dernede om natten..... Jeg var kun vikar dernede, så sagde nej til de vagter jeg blev tilbudt dernede efter.....
Anmeld