Skræmmende oplevelser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

jannilaursen

4kløver skriver:

Jeg havde en da min ælste datter var lille.. Hun var lige begyndt at sove inde på hendes ejen værelse. Da jeg om natte drømte at min mor kaldte på at jeg skulle gå der ind. og jeg vångede og tænkte sikke noget underligt noget og sov så videre. drømmen kom tilbage og denne gang gik jeg ind for at kigge til hende og så at hende legetøj så hang på senge lå over hendes hals.. Så siden har der ikke hængt legetøj med snor i mine børns senge.. Det er nu 15 år siden og har heller ikke set det lorte legetøj siden...

puhaa..
det lyder skræmmende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

6800

Der hvor vi boede før skete der mange ting og sager. der var det husspøgelset Henning.
1: min kæreste sad og skrev på msn med en kammerart med webcam tændt, kammeraten spørger så hvem det er der står bagved, min kæreste vender sig om og kigger og ser ingen, men kammeraten kan stadig se en ældre mand, den dag  i dag påstår han stadig at han ikke jokede...
2: vores lampe i stuen havde det med at slukke og tænde igen med det samme, eller også kunne det finde på at tænde når det var slukket, men blev ikke slukket igen.
3: har et par gange oplevet at vi var i kæleren, hvor der blev slukket på en stikkontakt i stuen, som slukker alt elektronik i hele stuen, og der var ikke andre i huset end os.
4: hunden har flere gange ligget og sovet, hvor den pludselig rejste sig op og kiggede ud til kælderskakten, og kravlede derefter under dynen. (de kloge siger, at dyr har sans for det.
5: volume (til computeren) knappen har drejet sig af sig selv, har en enkelt gang set det, og kunne se den drejede. 
6: har flere gange hørt trin på trappen

7: Min nevø har engang stået og kigget ned i kælderskaten, hvorefter han begyndte og græde og sagde "jeg er bange"
8: og en masse andre småting

Forklaring til kælderskaten: der boede et brødrepar, som kom op og sloges på trappen, den ene bror (som hed henning), faldt ned i kælederskakten og brækkede nakken og døde...
 Troede ikke på det inden jeg flyttede i det hus, det gør jeg nu og bor der ikke længere....

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

TVet kan godt skifte kanal osv. vores gamle TV tændte og slukkede indimellem af sig selv. Tror ikke det var ånder, da vi intet andet har oplevet her. Tror dog på sådanne ting. Kender mange der har oplevet ting og sager som slet ikke kan forklares på logisk vis. Og så spøgede det i min kærestes mors og stedfars hus. De fortalte at skabe of skuffer kunne stå åben pludselig, når én var alene hjemme, eller at håndtaget til badeværelset blev trykket ned mens de var i bad osv.

Jeg oplevede kun noget én gang mens jeg boede der og havde frygtet det meget samtidig med at jeg også var nysgerrig: En nat skulle jeg ud og tisse, som jeg skal hver nat, og mens jeg sidder ude på toilettet hører jeg skridt i gangen. Alle soveværelserne lå ud til samme gang og knirkede helt vildt. Men der var ingen dør der havde knirket først og efterfølgende spurgte og også om nogen havde været oppe, hvis nu døren tilfædigvis ikke skulle have knirket der, selvom det var umuligt. Men ingen havde været oppe bortset fra kattene, som ikke ligefrem laver menneskridt. Det underlige var, at jeg ikke blev bange, som jeg havde forestillet mig, men bare gik ind i seng igen og vækkede min kæreste for at sige det! Tror den dag i dag stadig på at det var ånderne jeg hørte, for hvis det var ønsketænkning havde jeg vel bildt mig andet ind siden. Har altid ønsket at min Mor ville være her og gøre noget efter hun døde, men det har hun aldrig gjort. Desværre!
Huset lå pvenpå en gammel mose og der var engang en bil der var kørt ind i et træ der havde stået det og menneskene i bilen var blevet slået ihjel med sammenstødet! Noget som moren og stedfaren udnersøgte efter de oplevede de mærkelige ting! Spooky!!

Anmeld

26. oktober 2009

Tina2

Har oplevet det da jeg arbejdede på plejehjem.... Kl. 22 gik den anden vagt, så jeg var alene til 23.30. Sad og læste da alle beboerne var i seng....

Lige pludselig kan jeg høre noget nede i køkkenet som ligger nede i den anden ende af gangen. Der var en stor industriopvasker, I ved, dem hvor man sætter tallerkner og glas i bakker og kører ind....

Jeg havde været nede og rydde op og vaske op efter kaffen, så alt var iorden dernee.... Pludselig blir der bare stablet tallerkner HELT vildt!!!! Og opvaskeren går igang... Kan høre bakken bliver trukket ud og der bliver stablet igen og kørt igennem...

Total skræmmende!!!! Der var ingen andre end mig og alle døre var låste....

Lige inden det skete hørte jeg fodtrin i rummet ved siden af mig.... Men alt var låst....

Puha, man kunne ikke se min røv for bare skosåler da jeg skulle hjem. Sagde ingenting til nattevagten, for jeg tænkte at hun da måtte tro jeg var gal!

Siden fandt jeg dog ud af at nattevagterne oplevede meget dernede om natten..... Jeg var kun vikar dernede, så sagde nej til de vagter jeg blev tilbudt dernede efter.....

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Hold da op hvor er det nogle skæmmende ting I har oplevet, der er altså nogle af os der skal sove i nat..

den eneste ting jeg har oplevet (og det er jeg glad for, ville tisse i bukserne af skræk.. tror jeg) var da jeg var yngre og boede hjemme, jeg sad selvfølgelig i min seng med lyset slukket og så x-files og så pludselig slukkede fjernsynet, og så kort efter tændte det igen.. hmm. Min egen forklaring er dog bare da den gjorde det igen og igen at det var et gammel tv og der var en eller anden løs forbindelse, ,mit andet tv gjorde det også men der var det også 5 år gammel.. hehe så det er vist mere videnskablig end spooky eller også er det en ånd der gerne vil se tv.. sammen med mig

Anmeld

27. oktober 2009

guggle

Tja ånder eller ej det ved jeg ikke, for føler mig ikke bange eller har dårlige fornemmelser, men vi oplever også sære ting her.

Vi bor på en gammel gård

opvaskemaskinen bliver åbnet konstant, selvom den er helt ny. Blev nødt til at investere i en ny efter som alle el aparater går i stykker.. og alle har været af nyere dato. Og det er alle apparater lige fra vaskemaskine, tørretumbler, varmtvandsbeholder, el boks til el-hegn, opvaskemaskine, jamen alt hvad der er af den slags apparater gik i stykker på meget kort tid. Lyset slukker af sig selv flere steder. Min søn på 8 år, vågner en nat ved at han kan høre noget ved hans vindue. Da han åbner øjnene kan han se der står en i hans dør. Vores hund, som sov inde hos ham, rejser sig og kigger på skikkelsen i døren og forsøger at gå ud af værelset, men kan ikke komme forbi. Så han er blevet meget bange for at sove på sit værelse....

Vi kalder ham den sparsommelige gamle mand.... Som om han mener vi bruger alt for meget strøm, vi unge mennesker ;-) Hvilket vi også gør...

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

SÅ mærkeligt at denne her debat er her lige nu.Jeg blev skræmt fra vid og sans i går!!!! Når min pige sover stiller vi babyalarmen inde på soveværelset og lukker døren derindtil så vi ikke vækker hende. Den står så inde i stuen så vi kan høre hende. Så kom der en lyd der lød som om der var en der pustede lige ind i baby alarmen eller puffede til den.... (og den står på en kommode et godt stykke fra hende).. Jeg tænkte det men min kæreste sagde det højt: Det der lød ikke som Carla!! Det løb mig bare koldt ned af ryggen og især fordi jeg har hørt andre mærkelige lyde her (vi har kun boet her siden juni og der boede en kvinde her før hvis mand døde af kræft...) Vi gik ind og kiggede til hende selvom jeg var ved at skide i bukserne. Hun sov og der var intet at se. Puhaaaa... Jeg lå nærmest oven i min kæreste hele natten.

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

michella80 skriver:

SÅ mærkeligt at denne her debat er her lige nu.Jeg blev skræmt fra vid og sans i går!!!! Når min pige sover stiller vi babyalarmen inde på soveværelset og lukker døren derindtil så vi ikke vækker hende. Den står så inde i stuen så vi kan høre hende. Så kom der en lyd der lød som om der var en der pustede lige ind i baby alarmen eller puffede til den.... (og den står på en kommode et godt stykke fra hende).. Jeg tænkte det men min kæreste sagde det højt: Det der lød ikke som Carla!! Det løb mig bare koldt ned af ryggen og især fordi jeg har hørt andre mærkelige lyde her (vi har kun boet her siden juni og der boede en kvinde her før hvis mand døde af kræft...) Vi gik ind og kiggede til hende selvom jeg var ved at skide i bukserne. Hun sov og der var intet at se. Puhaaaa... Jeg lå nærmest oven i min kæreste hele natten.

Det kan jo osse være nogen der bor i nærheden, der har en babyalarm magen til jeres.

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

bondepigen skriver:

Det kan jo osse være nogen der bor i nærheden, der har en babyalarm magen til jeres.

Hvad tænker du så der sker??? Husene er rimelig langt fra hinanden og vi bor i et vænge hvor vi er eneste børnefamilie??? Men jeg tror ikke de kan gå ind over den alarm for når jeg er i mødregruppe går de andres alarmer ikke ind over...

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

michella80 skriver:

Hvad tænker du så der sker??? Husene er rimelig langt fra hinanden og vi bor i et vænge hvor vi er eneste børnefamilie??? Men jeg tror ikke de kan gå ind over den alarm for når jeg er i mødregruppe går de andres alarmer ikke ind over...

Altså, nu har vi selv bare walkie talkies, og der er af og til nogen lyde fra andre mennesker, hvis de uheldigvis har indstillet kanalen på den samme som vores (de kan registre så langt som i en radius af 5 km). Det samme kan ske med deciderede baby alarmer...

Men hvis I er sikre på det ikke er det, så er det godt nok klamt!!

Hvad er det egentlig for nogle andre lyde, du har hørt...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.