Skræmmende oplevelser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Dictes mor

Jeg tror, at vi har et lille spøgelse i vores hus, men egentlig lidt et hyggeligt et, hvis I forstår. Vi købte huset som et dødsbo, og efter sigende så døede den ældre kvinde i huset. Vi har oplevet lidt. Foreksempel tændte lyset i gangen selv hele tiden, den gang vi havde senser på, så dem fjernede vi. Og nogle gange når min hund ligger og sover eller slapper af at sted, hvor den kan se ud i gangen, så farrer den sammen og løber væk, for bagefter at snige sig hen mod gangen igen og kigge helt vildt med dukket hoved og halen helt nede på gulvet. Jeg har i de tilfælde prøvet at få hende med ud i gangen, men ikke tale om, ikke syv vilde heste ville kunne få hende derud. Mens hun på andre tidspunkter gladelig tuller derud og sover.

Tja, jeg ved ikke, hvad, men hvis vi har et spøgelse, så tror jeg bestemt ikke, at hun vil os noget ondt, tværtimod er hun måske bare lidt forvirret oven på al ombygningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Barbamama

bondepigen skriver:

Altså, nu har vi selv bare walkie talkies, og der er af og til nogen lyde fra andre mennesker, hvis de uheldigvis har indstillet kanalen på den samme som vores (de kan registre så langt som i en radius af 5 km). Det samme kan ske med deciderede baby alarmer...

Men hvis I er sikre på det ikke er det, så er det godt nok klamt!!

Hvad er det egentlig for nogle andre lyde, du har hørt...?

Okay. Ja man kunne jo håbe.

De andre lyde er knagende gulve som om der er en der går der og så har vi en låge ude ved hoveddøren og den smækker som om der er en der kommer hjem hver dag (men der er ikke nogen når jeg kigger). Jeg har mange gange nået at tænke at jeg fik gæster, men nej....

Anmeld

27. oktober 2009

Diana...

Her hjemme tænder vores kære dame ven vores støvsuger selv om den ikke er slukket og ikke sidder i stikket og leger med babyalarmerne selv om de er slukket. hmm og ja siger mit navn

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

michella80 skriver:

Okay. Ja man kunne jo håbe.

De andre lyde er knagende gulve som om der er en der går der og så har vi en låge ude ved hoveddøren og den smækker som om der er en der kommer hjem hver dag (men der er ikke nogen når jeg kigger). Jeg har mange gange nået at tænke at jeg fik gæster, men nej....

Puuuh grimt!

Det minder mig om at det ringede på her kl 2.00 om natten et par gange mens jeg var gravid og alene hjemme...underligt at det var mens jeg var alene. Jeg åbnede vinduet i soveværelset og kiggede ud, (ville jo ikke lukke vildt fremmede ind midt om natten, hvis det var) men der var ingen. Vi bor ind i et hjørne...en slags baggård, hvor folk altså ikke bare kan lave sjov og nå væk på den tid det tog mig at få åbnet vinduet. Behøver jeg sige, at jeg skyndte mig hen under dynen igen, og træk dynen helt op over hovedet. Vores ringklokke er med ledning, så det kan ikke være en andens der går ind over..

Det skete forøvrigt osse nogle gange hos mine forældre i omk. samme periode...

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

DianaMoar skriver:

Her hjemme tænder vores kære dame ven vores støvsuger selv om den ikke er slukket og ikke sidder i stikket og leger med babyalarmerne selv om de er slukket. hmm og ja siger mit navn

Spooky....

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

bondepigen skriver:

Puuuh grimt!

Det minder mig om at det ringede på her kl 2.00 om natten et par gange mens jeg var gravid og alene hjemme...underligt at det var mens jeg var alene. Jeg åbnede vinduet i soveværelset og kiggede ud, (ville jo ikke lukke vildt fremmede ind midt om natten, hvis det var) men der var ingen. Vi bor ind i et hjørne...en slags baggård, hvor folk altså ikke bare kan lave sjov og nå væk på den tid det tog mig at få åbnet vinduet. Behøver jeg sige, at jeg skyndte mig hen under dynen igen, og træk dynen helt op over hovedet. Vores ringklokke er med ledning, så det kan ikke være en andens der går ind over..

Det skete forøvrigt osse nogle gange hos mine forældre i omk. samme periode...

Ej jeg krummer lige tæer.... Lågen er LIGE smækket og ingen der ringer på.....

Hvor klamt der bliver ringet på når du er alene.... Jeg siger nogle gange højt: Du skal gå væk for du gør min bange

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

DianaMoar skriver:

nej hvor klamt er du ikke lige ved at skide i bukserne af skræk???? Jeg hyrer sgu snart en claivoyant

Anmeld

28. oktober 2009

jannilaursen

DianaMoar skriver:

Siger dit navn ?

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

Fjernsynet i stuen, tænder igen ca kvarter efter vi har slukket det... Og det er stort set hver nat... Og der er ikke sat nogen timer værk til...

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

jannilaursen skriver:

Siger dit navn ?

Ja 2 gange er det sket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.